מחבר |
נושא חפש אפשרויות הודעה
|
טליהטליה
חבר בכיר
הצטרף: 19/אוקטובר/2015
כתובת: צפון
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 1042
|
ציטוט תגובה
נושא: מעכשיו ועד המבחן פורסם: 16/נובמבר/2015 ב- 22:30 |
מהתכתבויות שונות על ספר המרתון אני ממש מתעניינת איפה אנחנו צריכים לעמוד עכשיו מבחינת החומר ביחס לבחינה.
נשאר לי ללמוד בעיות תנועה, בעיות כלליות,בעיות הספק,תלת מימד,אותיות.
ואולי גם ללמוד שוב את הכללים של השמ"ש,הסקה מתרשים,res וכו'..
איך כדאי לבנות לו"ז מעכשיו ועד הבחינה שיכיל לימוד של חומר, סימולציות והרבה הרבה תרגול של הכל.
(לקראת המועד הקודם שעשיתי, ניסיתי לחזור על כל החומר בשבועיים האחרונים וזו היתה חוויה טראומטית שהתגלתה ככישלון ברור)
לגבי הפרקים הכמותיים שאני עושה מ"ניהול זמנים", גיליתי שלמעשה אני מצליחה להוציא בערך 17 תשובות נכונות מתוך 20 בפרק בודד לעומת 13 תשובות נכונות מתוך 20 בסימולציה. ההבדל הזה מתסכל אותי! (במיוחד שאני יודעת שהפרקים של הספר ניהול זמנים לא ממש משקפים את הפרקים של הסימולציות..)
חוצמזה אציין שוב, שאני נפעמת כל פעם מחדש מהקורס הזה!! (זה ממש לא נקרא ללמוד לבד) אז תודה על הכל אלעד!
|
|
אלעד שווייצר (פסיכו)
מנהל פסיכו
מנהל הפורום
הצטרף: 02/מאי/2006
כתובת: תל אביב
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 18183
|
ציטוט תגובה
פורסם: 17/נובמבר/2015 ב- 12:19 |
היי טליה,
חלקי את החומר לפי מה שאת מסוגלת ללמוד ולתרגל כל יום, ונסי להשאיר לעצמך כמה שיותר זמן לסימולציות.
מה שחשוב זה להתחיל סימולציות כמה שיותר מוקדם כדי שיהיה אפשר לתחקר אותן ולחזור על מה שצריך בחומר.
|
|
|
טליהטליה
חבר בכיר
הצטרף: 19/אוקטובר/2015
כתובת: צפון
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 1042
|
ציטוט תגובה
פורסם: 17/נובמבר/2015 ב- 12:23 |
אתה רואה הבדל מהותי בין לתרגל פרקים לבין לתרגל סימולציות?
|
|
אלעד שווייצר (פסיכו)
מנהל פסיכו
מנהל הפורום
הצטרף: 02/מאי/2006
כתובת: תל אביב
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 18183
|
ציטוט תגובה
פורסם: 17/נובמבר/2015 ב- 12:24 |
ניהול זמנים, לפחות בפרקים הראשונים, אינו מדמה פרק אמיתי כי הנושאים בו הם חלקיים מתוך החומר.
מה שחשוב זה לתחקר במבחן אמיתי במה את טועה ולמה.
|
|
|
טליהטליה
חבר בכיר
הצטרף: 19/אוקטובר/2015
כתובת: צפון
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 1042
|
ציטוט תגובה
פורסם: 18/נובמבר/2015 ב- 18:42 |
טוב, זה בהחלט לא הזמן להתייאש. אבל מה לעשות כשכבר אין כח????
אין כח ברמה של לא עשיתי היום כלום. אין כח ברמה שאני מזהה נקודות חולשה ונגמרה המוטיבציה לנסות לשפר אותן..
בואו נגיד ככה, פרק באנגלית יכול להיות ממש סבבה אבל גם חלילה ייתכן שיהיה פרק שלא אכיר בו את המילים. לא ככה?
מילולי- לפעמים אני מצליחה להוציא 18 תשובות נכונות מתוך 23 ופעם אחת גם הצלחתי 21.. אבל מה אם בבחינה אגיע רק ל14?? לא יכול להיות? (זה קורה לי..)
כמותי- אין לי כח לחשוב על זה.
צריכה עידודים...
נערך ע"י טליהטליה - 19/דצמבר/2015 ב- 21:33
|
|
אלעד שווייצר (פסיכו)
מנהל פסיכו
מנהל הפורום
הצטרף: 02/מאי/2006
כתובת: תל אביב
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 18183
|
ציטוט תגובה
פורסם: 18/נובמבר/2015 ב- 21:54 |
טליה,
עשית כבר דרך ארוכה, אין מה להתייאש. את צריכה מנוחה? אפשר לקח. יום-יומיים להרגע קצת ולא ללמוד.
עכשיו צריך להתמקד באיך לשפר את מה שיש, ולא לחשוב מה יקרה אם במבחן לא יילך טוב - זה לא מועיל וסתם מלחיץ.
אצלי למשל בכל פעם שהייתה לי טעות בסימולציה זה דווקא נתן לי מוטיבציה לעשות עוד אחת, כי לא היה מקובל עליי שתהיה לי טעות - אין שום סיבה.
תחשבי על זה כך - אם יש לך מבחן עם 5 טעויות בפרק, המטרה שלך עכשיו היא להגיע ל-2-3 טעויות.
כדי לעשות את זה חשוב מאוד לתחקר - להבין למה טעית בכל אחת מהשאלות.
כמה מהטעויות הן טעויות טפשיות, וכמה הן באמת מחוסר ידע או חוסר הבנה?
האם יש סוגים שחוזרים על עצמם בטעויות?
האם יש בעיה של זמן?
אל תדאגי, אני כאן איתך ויחד נגיע ל-650 ובשאיפה אפילו נעבור אותו.
|
|
|
טליהטליה
חבר בכיר
הצטרף: 19/אוקטובר/2015
כתובת: צפון
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 1042
|
ציטוט תגובה
פורסם: 19/נובמבר/2015 ב- 09:33 |
תודה!! בעזרת ה'
|
|