לפי ידעתי אישורור הוא אישור נוסף /מחדש
כמו ששכתוב הוא כתיבה מחדש( שזה סוג של פעם נוספת)
מסתבר שתשובה 3 נכונה וזכרון דברים הוא חוזה ראשוני...ולכן זה גם מתאים
אבל רגע...
מדוע תשובה 2 לא נכונה?
2.בספר ניהול זמנים פרק 23 שאלה 14...
מדוע תשובה 1 איננה נכונה?
אני מבין מדוע תשובה ארבע הגיונית אך על אותו ההיגיון גם תשובה אחת נכונה
בשתי האפשרויות נאמר לנו שהצגת תמונות מזירת הפשע היא שיטה חצי יעילה.(שלפעמים מלמדת ולפעמים לא)
ובשניהם יש מילת ניגוד המדגישה את יעילות השיטה על פני חסרונותיה.
עריכה:
3.ספר המרתון אנלוגיות יחידה 4 שאלה 3
פשפש:שיער
1.חומה:מגדל
2.צוהר:חלון
3.דלת:קיר
4.כובע:ראש
למה התשובה הנכונה ע״פ הספר היא 2? אם כה נשמע יותר סביר שזה 3,או אפילו 4....
עריכה נוספת:(כי זה בחינם)
4.ספר המרתון אנלוגיות יחידה 6 שאלה 3
שידול:משוכנע
מישהו יכול להסביר לי למה תשובה 3 נכונה ותשובה 2 לא?
ע״פ התשובות שלי תשובה 3 נכונה אך לי יותר נשמע סביר שתשובה 1 נכונה
אני הבנתי כך את הטקסט
מוסר מגן מפני התנהגות אנוכית של הפרט שפוגעת בכלל באופן הבא
נוטע במבצע הפעולה רגשות אשם עמ שלא יחזור לסורו
תשובה 1 :לא פוגעת בגלל אך גורמת למבצע רגשות חרטא על מנת שלא יחזור על הפעולה
תשובה 3:פוגעת בקונה והוא חש רגשות אשמה אם כי ההתנהגות הלא מוסרית בוצע על ידיד בעלי החנות שאינם מרגישים אשמה
טעות בניסוח
התכוונתי שהקיץ זה גרם למישהו אחר להיות ער
אולי אני זכרוני בוגד בי אבל אני כמעט בטוח שיש ברכה כזאת של מקיץ נרדמים :
״הַמְעוֹרֵר יְשֵׂנִים הַמֵּקִיץ רְדוּמִים.״בנשמת כל חיי על פי הרב גוגל
צודק. יש מקיץ בעצמו ויש מקיץ שגורם למישהו להיות ער.
אבל בכל מקרה ברור שהיסה זה גרם למישהו אחר להיות להיות שקט.
וסנט זה גרם למישהו להיות נכלם. לא יכול להיות שהוא סנט על עצמו. אבל אכן מורכב
שידול זה לגרום למישהו לעשות משהו שהוא לא רוצה לעשות. אם אתה מצליח סימן שהוא השתכנע לעשות אותו.
שידול זה לגרום למישהו להיות משוכנע - ביאור זה לגרום למישהו להיות מבין
אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה אתה לא יכול להגיב על נושאים בפורם זה אתה לא יכול למחוק את הודעותך בפורום זה אתה לא יכול לערוך את הודעותך בפורום זה אתה לא יכול ליצור סקרים בפורום זה אתה לא יכול להצביע בסקרים בפורום זה