פסיכומטרי

  שאלות נפוצות שאלות נפוצות  חפש בפורום   לוח שנה   רישום משתמש חדש רישום משתמש חדש  התחבר [משתמש קיים] התחבר [משתמש קיים]

שאלה כללית מתוך דוגמא ספציפית :)

 הגב למאמר הגב למאמר
מחבר
  נושא חפש נושא חפש  אפשרויות הודעה אפשרויות הודעה
טליהטליה הצג רשימה נפתחת
חבר בכיר
חבר בכיר
צלמית

הצטרף: 19/אוקטובר/2015
כתובת: צפון
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 1042
  ציטוט טליהטליה ציטוט  הגב למאמרתגובה קישור ישיר לפירסום זה נושא: שאלה כללית מתוך דוגמא ספציפית :)
    פורסם: 11/אפריל/2016 ב- 19:09
ניקח את החיבור הזה:
https://nite.org.il/files/psych/psychometric_july_2015_english.pdf
החלטתי שאני בעד פרסום, באופן די שרירותי.
זוכרת שבסרטון אלעד אמר שהכי טוב להגיע נטרלים לחיבורים כי אז אפשר לשכנע באותה הדרך שהשתכנענו.
אבל, הערפול סביב ההכרעה, גרם לחיבור שלי להיות מעורפל גם הוא.

פסקה ראשונה- ציינתי את הקונפליקט בין הזכות לפרטיות לבין זכות הציבור לדעת ואמרתי שפרטיות זה ערך חשוב...(נגד פרסום)
פסקה שניה- חשד שיתגלה ככוזב יכתים את שמו הטוב של הנאשם. (שוב, נגד פרסום)
פסקה שלישית- חשודים בפלילים הם לא "טלית שכולה תכלת" ולכן במקרים בהם יש חשש שיפגעו בסביבה- זכות הציבור לדעת גוברת על פרטיותם גם במקרה שבסוף יצאו זכאים. (בעד פרסום? בעד פרסום ספציפי)

בסוף החיבור גיליתי שאני די נגד פרסום (או שלפחות רוב החיבור עוסק בנגד).
מה עושים במקרה הזה? עד כמה חשוב להבהיר את עמדתי? אם הייתי מבהירה במקרה זה שאני בעד האיסור אני מניחה שהיו יורדות לי הרבה נקודות
לתחילת העמוד
אלעד שווייצר (פסיכו) הצג רשימה נפתחת
מנהל פסיכו
מנהל  פסיכו
צלמית
מנהל הפורום

הצטרף: 02/מאי/2006
כתובת: תל אביב
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 18183
  ציטוט אלעד שווייצר (פסיכו) ציטוט  הגב למאמרתגובה קישור ישיר לפירסום זה פורסם: 12/אפריל/2016 ב- 09:31
היי טליה,
ההחלטה אם את בעד או נגד צריכה להגיע אחרי שהעלית בטיוטה טענות בעד ונגד. קודם את מנסה לחשוב על טענות לכל צד ורק אחר כך את מחליטה איזה צד משכנע אותך יותר, או איזה צד תוכלי לייצג יותר טוב. זה ימנע בכתיד מצב כמו שקרה לך שהחלטת מראש שאת בעד ותוך כדי מחשבה על הטיעונים החלטת שאת נגד.

פסיכו - פסיכומטרי חינם!
לתחילת העמוד
 הגב למאמר הגב למאמר

קפוץ לפורום הרשאות פורום הצג רשימה נפתחת



דף זה נוצר ב .172 שניות.
  Copyright © 2007 Psycho.co.il All rights reserved.