פסיכומטרי

  שאלות נפוצות שאלות נפוצות  חפש בפורום   לוח שנה   רישום משתמש חדש רישום משתמש חדש  התחבר [משתמש קיים] התחבר [משתמש קיים]

הגדרת פעולה

 הגב למאמר הגב למאמר
מחבר
  נושא חפש נושא חפש  אפשרויות הודעה אפשרויות הודעה
יסמין.נ הצג רשימה נפתחת
חבר בכיר
חבר בכיר
צלמית

הצטרף: 09/מאי/2016
כתובת: תל אביב יפו
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 218
  ציטוט יסמין.נ ציטוט  הגב למאמרתגובה קישור ישיר לפירסום זה נושא: הגדרת פעולה
    פורסם: 02/יוני/2016 ב- 02:24
מרתון עמ 300 שאלה 20
B>A אם B ראשוני נגיד 5, אז 6/5 היא חלוקה עם שארית. מה שאומר שזה נכון שהשארית היא לא אפס. אז איך תשובה 3 נכונה בהכרח?

ושאלה 21, זו לא העצם פעולה נגדית?
אם מקבלים שורש אז לחלק אותו ב 2 ולהעלות בריבוע (ההעלאה היא לא הפעולה הנגדית?)
לתחילת העמוד
אלעד שווייצר (פסיכו) הצג רשימה נפתחת
מנהל פסיכו
מנהל  פסיכו
צלמית
מנהל הפורום

הצטרף: 02/מאי/2006
כתובת: תל אביב
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 18183
  ציטוט אלעד שווייצר (פסיכו) ציטוט  הגב למאמרתגובה קישור ישיר לפירסום זה פורסם: 02/יוני/2016 ב- 02:31
20 - שואלים מה לא נכון בהכרח.
כל התשובו. נכונות תמיד חוץ מ-3.
לדוגמה, אם b=5 ו- a=15 השארית היא אפס


כששואלים מה לא נכון בהכרח, צריך למצוא מקרה/הצבה שזה שהתשובה לא נכונה.

פסיכו - פסיכומטרי חינם!
לתחילת העמוד
אלעד שווייצר (פסיכו) הצג רשימה נפתחת
מנהל פסיכו
מנהל  פסיכו
צלמית
מנהל הפורום

הצטרף: 02/מאי/2006
כתובת: תל אביב
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 18183
  ציטוט אלעד שווייצר (פסיכו) ציטוט  הגב למאמרתגובה קישור ישיר לפירסום זה פורסם: 02/יוני/2016 ב- 02:32
אנחנו מעלים בריבוע את החצי של המספר, לא את המספר עצמו.

למה לחשוב על פעולה נגדית כן או לא במקום פשוט להציב מספרים ולמצוא את התשובה הנכונה?

פסיכו - פסיכומטרי חינם!
לתחילת העמוד
יסמין.נ הצג רשימה נפתחת
חבר בכיר
חבר בכיר
צלמית

הצטרף: 09/מאי/2016
כתובת: תל אביב יפו
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 218
  ציטוט יסמין.נ ציטוט  הגב למאמרתגובה קישור ישיר לפירסום זה פורסם: 02/יוני/2016 ב- 02:52
כי משהו לא מסתדר לי עם ההצבה
לתחילת העמוד
אלעד שווייצר (פסיכו) הצג רשימה נפתחת
מנהל פסיכו
מנהל  פסיכו
צלמית
מנהל הפורום

הצטרף: 02/מאי/2006
כתובת: תל אביב
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 18183
  ציטוט אלעד שווייצר (פסיכו) ציטוט  הגב למאמרתגובה קישור ישיר לפירסום זה פורסם: 02/יוני/2016 ב- 09:12
זו שאלה קשה.

נניח שאת מציבה x=4, שימי לב שהפעולה מתבצעת על שורש x, זאת אומרת על 2.

נניח שאת מציבה (2)$, חשוב להבין ש-a שווה שורש x, ולכן x=4.

ואז החישוב זה:   (2)$ שווה ל- 4/2 בריבוע.
קבלנו ש-(2)$ שווה ל-4. נבדוק באיזו תשובה מקבלים 4:
(1) 4/2=2
(2) 16/4=4



פסיכו - פסיכומטרי חינם!
לתחילת העמוד
 הגב למאמר הגב למאמר

קפוץ לפורום הרשאות פורום הצג רשימה נפתחת



דף זה נוצר ב .203 שניות.
  Copyright © 2007 Psycho.co.il All rights reserved.