פסיכומטרי

  שאלות נפוצות שאלות נפוצות  חפש בפורום   לוח שנה   רישום משתמש חדש רישום משתמש חדש  התחבר [משתמש קיים] התחבר [משתמש קיים]

התייעצות לגבי המשך הלימודים

 הגב למאמר הגב למאמר
מחבר
  נושא חפש נושא חפש  אפשרויות הודעה אפשרויות הודעה
omeravni הצג רשימה נפתחת
חבר חדש
חבר חדש


הצטרף: 02/מרס/2018
כתובת: תל אביב
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 1
  ציטוט omeravni ציטוט  הגב למאמרתגובה קישור ישיר לפירסום זה נושא: התייעצות לגבי המשך הלימודים
    פורסם: 02/מרס/2018 ב- 16:48
היי וסופ״ש נעים,
התחלתי ללמוד למועד הנוכחי בסביבות תחילת דצמבר בתכנית של 90 יום (בצבא במקביל), ככה שיצא מצב שאני יחסית מתקדם וכבר עשיתי מספר סימולציות עם ציונים משתנים.
הפער הוא שאני מרגיש שאני לא מאוד מתקדם בין הסימולציות ולכן מנסה ללמוד דרך תחקורים ודרך תרגול של נושאים חלשים, ואני מתלבט איך הכי כדאי לי לגשת ולנצל את החודש שנותר לי.
מבחינת כמותי- החלק החזק אצלי, עומד על מספר טעויות נמוך או אפסי בכל פרק, אז אני בעיקר מתרגל ספר מרתון 700 אבל בעצימות נמוכה בהשוואה לשאר הנושאים.
מבחינת אנגלית- השפה לא מאוד חזקה אצלי ואני מרגיש שההצלחה שלי בפרק תלויה לרב בהיכרות שלי עם המילים. עומד על 2-5 טעויות לפרק. קבוע בכל פרק יש שני השמ״שים שאני צריך לנחש. לפני הלימודים ובמהלכם קראתי סה״כ שני ספרים וגם למדתי את המילים של כלל היחידות, עם זאת כמובן שאני לא זוכר את כולם אז חשבתי להתחיל לחזור עליהם לפי הסדר. השאלה היא אם באמת הייתם ממליצים בחודש הזה להתמקד בעיקר באוצ״מ ובתרגול פרקים, ואם כן האם זו הדרך הנכונה.
מבחינת מילולי- מאוד משתנה מפרק לפרק, יש פרקים עם מספר טעויות נמוך (1-2) ויש כאלו עם מספר טעויות גבוה יותר (5-6). מתחקורים שאני עושה אני מבין שבאמת הרבה פעמים הפער הוא פשוט חוסר ריכוז או חוסר תשומת לב שנובעים מלחץ או מחוסר זמן, ובאופן כללי הטעויות הן לא גורפות- יש פרקים שבהם האנלוגיות זה החלק הבעייתי ופרקים שבהם יתר החלקים. ניסיתי לאורך הלימודים לגשת לכל פרק בסדר שונה כדי לבדוק מה הכי יעיל עבורי, וכרגע כתוצאה מכך אני עושה קודם את קטע הקריאה, לאחר מכן הבנה והסקה וב-3 דקות האחרונות אנלוגיות. אני שוקל איך כדאי לי לתרגל את הנושא- קניתי עוד ספר תרגול אנלוגיות וגם אני עובד על הספר של התרגול הנוסף במילולי, מנסה לפתור מקבצים תוך מדידת הזמנים. חשבתי גם להתחיל לפתור פרקים ולבדוק את הזמן שלוקח לי כל חלק, אבל בכל אופן אשמח לשמוע ממכם מה לדעתכם כדאי לי לעשות בחודש הזה בניסיון לצמצם את מספר הטעויות.
תודה רבה :)
לתחילת העמוד
אלעד שווייצר (פסיכו) הצג רשימה נפתחת
מנהל פסיכו
מנהל  פסיכו
צלמית
מנהל הפורום

הצטרף: 02/מאי/2006
כתובת: תל אביב
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 18183
  ציטוט אלעד שווייצר (פסיכו) ציטוט  הגב למאמרתגובה קישור ישיר לפירסום זה פורסם: 07/מרס/2018 ב- 13:24
היי עומר, אתה מוזמן לשאול בקבוצת הלימוד בפייסבוק שם אנו זמינים לעזור -

https://www.facebook.com/groups/psychomarch18/

באופן עקרוני, אם יש לך טעויות בנושא מסוים, עוד תרגול זה לא תמיד הפתרון הנכון. אתה צריך להבין מאיפה הטעויות נובעות ולחזור על ההסברים ודרכי הלימוד. כדי לעשות זאת אני ממליץ לשאול בפייסבוק כל שאלה שלא הצלחת ולקבל הדרכה צמודה מהמדריכים שיעזרו לך להבין ולא רק יגלו לך את הפתרון.

פסיכו - פסיכומטרי חינם!
לתחילת העמוד
 הגב למאמר הגב למאמר

קפוץ לפורום הרשאות פורום הצג רשימה נפתחת



דף זה נוצר ב .125 שניות.
  Copyright © 2007 Psycho.co.il All rights reserved.