פסיכומטרי

  שאלות נפוצות שאלות נפוצות  חפש בפורום   לוח שנה   רישום משתמש חדש רישום משתמש חדש  התחבר [משתמש קיים] התחבר [משתמש קיים]

חבר'ה, מחר (7.5) ציונים :)

 הגב למאמר הגב למאמר הדף  <1 234
מחבר
  נושא חפש נושא חפש  אפשרויות הודעה אפשרויות הודעה
assafy הצג רשימה נפתחת
חבר בכיר
חבר בכיר
צלמית

הצטרף: 01/ינואר/2009
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 968
  ציטוט assafy ציטוט  הגב למאמרתגובה קישור ישיר לפירסום זה פורסם: 08/מאי/2009 ב- 12:09
קודם כל, צר לי שלא קיבלת את הציון שהיית צריך, וחבל לי לשמוע שהמרכז הארצי לא אישר לך הקלות
טוב לדעת שאישרו לך להיבחן ביולי, וכמובן טוב לדעת שבאוניברסיטה שאלי האתה רוצה להתקבל מוכנה לחכות לציונים שלך במועד יולי, יפה מאוד מצידם :)
 
בתור אחד שקיבל הקלות (אבל בגלל בעיות רפואיות. ולא, לא עבדתי עליהם חלילה, מה גם שזה חסר סיכוי לחלוטין), הם אכן מאוד נוקשים בנושא.
אל תתקמצן על שום חומר ומסמך רלוונטי, כפי שאיילת ציינה.
 
אני מאחל לך המון הצלחה, ואני שמח מאוד לדעת שאתה לא מוותר ואתה מרים את הראש, למרות שאתה מאוכזב מהציון.
כפי שאמרת-אל תוותר, ואל תתייאש. מספיק פעמים בחיים למדתי על בשרי שלי, שע המון אמונה וכוח רצון, השמיים הם הגבול. חלקנו יצליח אחרי נסיון אחד, חלקינו יצליח אחרי 5 נסיונית ואף יותר, אבל בסופו של דבר, אל תוותר על החלום שלך. לא רק בפסיכו, אלא בכל דבר בחיים
 
ב-ה-צ-ל-ח-ה!!! :)
לתחילת העמוד
CrackerNetworX הצג רשימה נפתחת
חבר חדש
חבר חדש
צלמית

הצטרף: 08/ינואר/2009
כתובת: אשדוד
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 25
  ציטוט CrackerNetworX ציטוט  הגב למאמרתגובה קישור ישיר לפירסום זה פורסם: 08/מאי/2009 ב- 14:50
לגביי החומר הרפואי והאיבחונים עכשיו הכל מצויין,סיימתי היום את האיבחון קשב האחרון.ולדעת האיבחון הדידקטי והאיבחון קשב יש המלצות מאוד ברורות של מאבחנים,פסיכולוגית,ונוירולוג מומחה בין הידע והפוטנציאל לבין ההשגות בפועל,יש הוכחה ברורה של בעיות בשני התחומים והקשר בין לקיחת ריטלין ואי לקיחתו והמלצות בסופו של דבר גורפות ולא השארות.
במידה ולא יאשרו לי את ההקלות זה כבר יגלוש לתחום המשפטי,כל מי שיקרא את הבעיות וההמלצות חייב ליפול לו האסימון סוף סוף(אני מקווה לטובה כמובן כל מה שהם ביקשו עברתי,כל מסמך השגתי וכל הוכחה כבר הוכחה מעבר לספק בידי מומחים מכל תחום.

ביום יום אני דווקא דיי נורמלי ולא חריג,להתמיין ליחידה קרבית וגיבוש לא הייתה בעיה מיוחדת,לעבוד בתחום האבטחה גם לא הייתה בעיה ולשמור על חיי אישיות אחרת כל יום,ודברים נלווים היה כיף ומאתגר.
הבעיה היחידה היא האתגר השכלי והמבחן הלא קשור הזה שאתה עומד במגבלת זמן מאוד תלולה ותנאים קשים,כל זה מקשה עליי ומוריד את רמת הביצוע שלי,עם טיפה תנאים שמתאימים לבעיות האלה אמורים להשוות אותי לנבחנים אחרים ואז באמת להראות את רמת הביצוע האמיתית שלי.
הריי זה דיי מבאס לחרוש כל כך הרבה,לדקלם את כל המידע הנלמד בעל פה אפילו מתוך שינה,לבצע המון סימולציות ובסוף ליפול על משהו שלא קשור בכלל לידע נרכש ומיומנות.



נערך ע"י CrackerNetworX - 08/מאי/2009 ב- 14:54
לתחילת העמוד
shaz הצג רשימה נפתחת
חבר מסור
חבר מסור


הצטרף: 22/פברואר/2009
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 97
  ציטוט shaz ציטוט  הגב למאמרתגובה קישור ישיר לפירסום זה פורסם: 08/מאי/2009 ב- 15:46
זו רק אני או שקרס להם הלינק של הציונים...?
לתחילת העמוד
assafy הצג רשימה נפתחת
חבר בכיר
חבר בכיר
צלמית

הצטרף: 01/ינואר/2009
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 968
  ציטוט assafy ציטוט  הגב למאמרתגובה קישור ישיר לפירסום זה פורסם: 08/מאי/2009 ב- 15:53
מקווה שיילך לך
לגבי כניסה לתביעות-לא הייתי ממליץ לך לחשוב על זה כרגע. זה לא שביום אחד תקבל תשובה לזה, זה תהליך שיכול לקחת לא מעט זמן (אפילו כמה שנים)
 
בהצלחה בכל מקרה
לתחילת העמוד
assafy הצג רשימה נפתחת
חבר בכיר
חבר בכיר
צלמית

הצטרף: 01/ינואר/2009
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 968
  ציטוט assafy ציטוט  הגב למאמרתגובה קישור ישיר לפירסום זה פורסם: 08/מאי/2009 ב- 15:58
פורסם במקור ע"י shaz

זו רק אני או שקרס להם הלינק של הציונים...?
 
גם לי לא עובד
לתחילת העמוד
davidcoo הצג רשימה נפתחת
חבר בכיר
חבר בכיר


הצטרף: 12/דצמבר/2008
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 382
  ציטוט davidcoo ציטוט  הגב למאמרתגובה קישור ישיר לפירסום זה פורסם: 09/מאי/2009 ב- 23:16
בס"ד
כל הפסיכומטרי הזה זה שטויות ועניין של לימוד....לא משקף פוטנציאל .
 בהתחלה אני זוכר שהתחלתי ללמוד כמותי אז היה לי לחץ לסיים את המבחן ותמיד היה מרוץ אחרי הזמן אחרי תרגול הטעויות התחילו לרדת(אחרי שכבר את מכיר את כל האפשרויות לטעות חוץ מאחת שבה טעיתי במבחן(זוית חיצונית היא לא זוית מרכזית) ) לאט לאט עם הזמן אתה מגלה שנשאר לך עוד 10 דקות לבדוק את המבחן וכך הופך לו החלק הכמותי לחלק הכיף ביותר במבחן ומה זה אומר לכם....הכל זה תרגול והבנה של עקרונות שנבנים עם הזמן יש כאלה שמגיעים עם רקע מתמטי קודם(ובהם אני) ולכן נראה שהם מבינים יותר טוב אבל זה ממש לא נכון הם פשוט מגיעים ברף יותר גבוה ולכן אני לא מאמין שהפסיכומטרי משקף פה משהו אמיתי.
אנגלית זה שטויות זה לא אומר עליך כלום יש כאלה שרואים סרטים באנגלית ויודעים אנגלית ויש כאלה שמעדיפים לא לראות סרטים ולכן לא יודעים אנגלית(אני נמנה עליהם אתם יודעים דתיים...).
העברית אותו דבר תרגול ותרגול אבל אין פה משהו שבאמת יכול לעמוד על המהות של הבן אדם.
יש לי חבר שמבחינה מסוימת הוא מבין טקסטסים נורא טוב ויש לו איכויות בקריאה והבנה של טקסטים שלי אין את אותם יכולות באיכות שלו ושאנחנו לומדים ביחד בחשיבה המהירה וההבנה והזכרון שלו לדעתי הוא מוביל  אבל במילולי בפסיכומטרי הולך לו פחות טוב ממני והנה עוד פעם זה לא אומר כלום אז יכול להיות שהוא לא יודע להשלים פטל או לבצע אנלוגיות אבל באמת מבחינת הבנת טקסטים הוא הרבה יותר טוב והוא יוכל ללמוד פסיכולוגיה באונברסיטה ולהצליח הרבה יותר ממני אהההה רק יש בעיה אחת כי עם הפיסכומטרי שלו לא יקבלו אותו ואותי כן יקבלו(עולם עקום) אז קחו את הפסיכומטרי בקלות אל תתיחסו לציון יותר מדי זה לא אומר כלום.
יש אנשים שבפעם הראשונה קיבלו 600 אח"כ 650 אח"כ 740 זה הכל משחק של תרגול מי שמגיע עם רקע קודם מהחיים בעברית ובאנגלית ובמתמטיקה לא צריך לבצע יותר מדי פעמים פסיכומטרי אחרים צריכים לבנות את הרקע הזה בתקופת הלימוד לפסיכומטרי ולכן זה יכול לקחת הרבה זמן...
 
לתחילת העמוד
וובה הצג רשימה נפתחת
חבר חדש
חבר חדש
צלמית

הצטרף: 22/מרס/2009
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 2
  ציטוט וובה ציטוט  הגב למאמרתגובה קישור ישיר לפירסום זה פורסם: 10/מאי/2009 ב- 00:03
אני מסכים מאוד עם דבריו של דוד.
הפסיכומטרי זה באמת הכל עניין של תרגול.
עשיתי קורס של הייקיו ובאמצע הקורס ממש התאכזבתי כי הבנתי שזה הכל עניין של למידה עצמית ושל פתירה של כמה שיותר תרגילים. הקורס אפילו האט את הלמידה שלי ואני יכול לומר בפה מלא אף פגע בציון שלי.
יש לי מתמטיקה חזקה ובהתחלה לא הייתי מספיק לסיים את הפרק הכמותי. לאחר תרגול חזק של הכמותי הגעתי למצב שמתוך שלושה פרקים יש לי בקושי טעות אחת, והפרקים באמת הפכו להיות ממש כיפיים.

יעצתי לאחרונה להמון אנשים ללמוד לבד. להשתמש באתר הזה ובמספר אתרים נוספים. עם השקעה והתמדה בבית אפשר להטיס את הפסיכומטרי הזה לשמיים.
אני אישית ישבתי על 730 בסימולציות, לפחות ב 6 סימולציות אחרונות והרגשתי שעדיין לא הגעתי לשיא שלי ושהיה לי עוד הרבה מה לשפר (הקורס היה קצר, חודשיים תוך כדי שאני מבזבז המון שעות בכיתה על לימוד חומר שאפשר ללמוד אותו במקום ב 6 שעות בשעה וחצי).
בבחינה לא הלך לי משהו וסיימתי על 693 :(

לקבל 750 בפסיכומטרי ולהיות טיפש זה לא אפשרי, צריך שיהיה לך שכל בשביל להצליח כך. אבל אם אתה מקבל 600 זה לא אומר שאתה לא חכם כמו זה שהצליח לקבל 750. זה רק עניין של תרגול ואולי עוד כמה פרמטרים שלא משקפים כלום בלימודים אקדמאים.

אין מה להתרגש מהבחינה הזו.
לתחילת העמוד
 הגב למאמר הגב למאמר הדף  <1 234

קפוץ לפורום הרשאות פורום הצג רשימה נפתחת



דף זה נוצר ב .203 שניות.
  Copyright © 2007 Psycho.co.il All rights reserved.