פסיכומטרי

  שאלות נפוצות שאלות נפוצות  חפש בפורום   לוח שנה   רישום משתמש חדש רישום משתמש חדש  התחבר [משתמש קיים] התחבר [משתמש קיים]

חקירת סימולציה שעשיתי, אם מישהו רוצה לתת טיפ.

 הגב למאמר הגב למאמר
מחבר
  נושא חפש נושא חפש  אפשרויות הודעה אפשרויות הודעה
dgenuth הצג רשימה נפתחת
חבר בכיר
חבר בכיר


הצטרף: 26/פברואר/2012
כתובת: רעננה
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 159
  ציטוט dgenuth ציטוט  הגב למאמרתגובה קישור ישיר לפירסום זה נושא: חקירת סימולציה שעשיתי, אם מישהו רוצה לתת טיפ.
    פורסם: 21/מרס/2012 ב- 20:03
למען שמו באהבה

מועד אפריל 2011

קיבלתי 622, שזה סביבות הציון הדרוש לי.
(122 באנגלית)
על האנגלית אני ממש מרוצה, מוכיח שביכולתי לענות נכון על כל השלמת המשפטים (בראשון) או על כל החיבור (בשני), גם אם בחלקם נדרשתי לנחש.
זה עשוי לזכות אותי בפטור מוחלט מאנגלית, אם יהיו לי ניסים בבחינה...

עברית-1
4. טעות. 'מגובב' הוא לא בעל מכנה משותף מובהק עם שני המילים האחרות. לכן הייתה לי התלבטות בין חפון למגובב. חפון הוא מלשון חופן, שמתקשר לקמצוץ או קורט. מגובב הוא מלשון גבבא, והוא מציין ערימה (כנראה שלא מסודרת).
7. ניסיתי את ההקשר "יציבות היא בשביל מישהו שצריך תמיכה". זה לא התאים. המשכתי, ולקראת הסוף נאלצתי לנחש. ההקשר הנכון הוא "אין לו יציבות, ולכן הוא צריך תמיכה". תשובה 4 מתאימה- "אין לה פוריות, ולכן היא צריכה דישון".
10. התשובה היא 2. לא הצלחתי למצוא הקשר בין המילים, ולכן ניחשתי לקראת סוף הזמן. חשבתי על המשפט "אדם שרוצה להלל את עצמו, פועל ההיפך מענוותנות". ומכאן, "אדם שרוצה לסגף את עצמו, פועל ההפך מנהנתנות". התשובות האחרות נפסלות כי לא מדובר בתכונות שאדם צריך לפעול בהן על עצמו.
18. משפט ארוך ומסובך. דילגתי ונאלצתי לנחש לאחר מכן. התשובה היא 1. אם התיאור היה שלילי וחד צדדי, והקוראים בהכרח שמו לב לזה, הרי שהספר יכול היה לעורר הזדהות ואמפתיה לגבי מושא הספר, וזה ההיפך משהכותב ניסה להשיג.
19. הקפתי את 3. התשובה היא 4.
22. הקפתי 2. הצרנתי כך : נתון א- רודף בצע--> טרול (רק מרמז על תוצאה). נתון ב- אינו רודף בצע-->טרול. הטטעות להבנתי היא שההצרנה של הטענה היא טרול--> אינו רודף בצע (אמנם בטענה מופיע שם פרטי, דבר המצביע לכאורה על טענת קיום, אבל המילה 'אם' קודמת לשם, והיא מצביעה על טענת תנאי). מכאן שהתשובה היא 4, והטענה לא נובעת מהנתונים.
24. עניתי 4. לכאורה אם מדובר בשורה, יכולים לעמוד כך- ממושקף--גבוה--גבוה—ממושקף. תשובה 4 היא מסיח, כי רק עד 2 ממושקפים יכולים לעמוד בשורה. לכן, התשובה הבאה שתהיה אפשרית היא שיש לכל היותר ממושקף אחד בשורה. וגם זה, לא נכון. הגישה לנתונים לא נכונה.
הציור שהיה לי בראש מדבר על הפרדה בין ממושקף לגבוה. הציור הוא כזה: ממושקף—ממושקף וגבוה—ממושקף וגבוה—גבוה. מכאן התשובה היא 3.
25. הקפתי 1. לא הבנתי את הקטע בגלל הקריאה הרפרפנית. תוצאת המחקר היא ששני אונות המוח עובדים יחד במקביל בתהליך עיבוד הנתונים. התשובה היא 3. השאלה הזו היא טריקית- כי אם זה גירוי גדול המורכב מגירויים קטנים, הרי ששני חלקי המוח עובדים ביחד, אבל בכל סוג גירוי, חלקי המוח עובדים אחרת.
27. הקפתי 1. הטעות היא בגלל הקריאה המרפרפת. את התשובה חיפשתי בפיסקה ה-3, כשהתשובה צריכה להימצא לפי השוואה בין הניסוי בפסקה השלישית ובין הניסוי בפסקה ה-2.
28. הקפתי 3. למה התשובה היא בהכרח 4?
30. הקפתי 3. חוסר הבנת הקטע

עברית-2
8. לא כתבתי את המשפטים בשל רצון לעבוד מהר. הקפתי 1. המשפט המתאים הוא "לימד מישהו, משמעו, גרם לו להיות ההיפך מבור". התשובה היא 2.
9. הקפתי 4. המשפט שצריך היה להיות הוא "הגיף משמעו גרם למשהו לא להיות נרעש". מכאן התשובה 2- "הרגיע משמעו, גרם למישהו לא להיות נרעש" (מבלבל בגלל המשהו-מישהו). לא יכול להיות 4 כי "לחש משמעו, גרם לעצמו לא להיות קולני".
24. הקפתי 3.
25. קריאה מרפרפת והתייחסות לתחילת הקטע השני בשביל למצוא את התשובה. התשובה היא 1, לפי סוף הקטע הראשון ואמצע הקטע השני.
30. קריאה מרפרפת ולכן לא ידעתי לענות. הקפתי 3 בעוד התשובה היא 4.

כמותי-1
1. התלבטתי בין 2 ל-3. המשוואה הראשונה, משמעה 1.5>X. הוצאת שורש מהמשוואה השניה משמעה שורש שמונה (חיובי או שלילי) >X. אני מעריך שכנראה הייתי צריך להפוך את הסימן, וX >מינוס 2.8 בקירוב.
16. הקפתי 1. הדגש בשאלה הוא על "לכל היותר". לכל היותר משמעו שימוש בכל הקוביות של ה-3 ולאחר מכן של ה-4, ולא כמו שעשיתי. לפיכך, התשובה היא 3.
21. רציתי להקיף 2, אבל חשבתי שזה עשוי להיות תלוי בהצבת מספרים ולכן הקפתי 4.
23. הקפתי 1. הערכתי שEF הוא מיתר במעגל. יצרתי משולש שנח על ה"קוטר". משולש שנח על היקף המעגל והקוטר משמש לו צלע, הוא משולש ישר זווית. עכשיו אפשר להסיק שהצלע שמול הזווית הגדולה היא הצלע הגדולה במשולש. מתוך כל זה, הקפתי 1. הטעות שלי הייתה שלא 'חשדתי' בשרטוט, ובחרתי להסתמך עליו.
24. לא פתרתי את טור א' בצורה מלאה, והערכתי שטור ב' גדול יותר.

כמותי-2
11. הקפתי 2. התשובה היא 3. לא בניתי משוואה בשביל להגדיר את היקף. הערכתי שזה כמו בעיות השטח של מעגלים קטנים בתוך מעגל גדול, ששטח המעגלים הקטנים קטן משטח שאר המעגל.
12. הקפתי 1. הצבתי 6 בשביל הצלעות, משמע שBD הוא 3. הגובה יהיה כפול שורש 3 מBD (משולש זהב). 6X3=18 4 כפול 3 כפול שורש שלוש משמעו 5.1 בקירוב כפול 4, שמשמעו 20 בקירוב. השיטה שלי הייתה נכונה, ההערכה של השורש הייתה מוטעית.
13.הקפתי 2. את הרתגיל עשיתי בראש. הצבתי 1, אבל משהו ברח לי מהראש. התשובה כמובן היא 4, שכן 1 בריבוע ו 1 חלקי עצמו שווים, אך בשאר המספרים השבר ישאר כשבר (2^2 לעומת 1/2, בחזקת 2.
14. דילגתי על הטבלה, לא היה לי זמן, ומסתבר שהניחושים שלי היו מכוערים לחלוטין! התשובה היא 2.
15. כנ"ל. התשובה היא 1 (מאורע משלים של 90%).
16. כנ"ל. תשובה 1. בהנחה שהם לא גילו שקרים באופן חופף, רק לA אין קיום לקבוצת חפיפה.
17.כנ"ל. התשובה היא 3. (מאורעות משלימים של אחוז השקרים של הגנבים, כפול אחוזי זיהוי אמת של השוטרים, כפול מספר השאלות. חיסור של ערך הגדול מערך הקטן).
22. חוסר זמן. לא היה לי כיוון לפיתרון. מחקתי את 2, הקפתי את 4. רישום של חצאי החבלים היה מקל על הפיתרון, שכן כל 'אבני היסוד' מונחים לפני בשאלה.
25. הצבתי N=8 וניסיתי לחשב את כמות הכסף של האנשים בשלבים. לבסוף, מחוסר זמן, הקפתי 3. התשובה הנכונה היא 2. מסקנה, לא לגלות מצ'ואיזם בגלל היכולת המספרית, וגם להציב נכון את הנתונים, דבר שהתבלבלתי בו.

אנגלית-1
20. הקפתי 2. נאמר כי הבייסבול הפך להיות ספורט לאומי ביפן, ולכן הסקתי שהוא הספורט הפופולארי שם. את תשובה 1 (התשובה הנכונה) קראתי לא נכון.
25. לא הצלחתי להבין לחלוטין את הקטע (קריאה מרפרפת). הקפתי 4. התשובה היא 2.
27. הקפתי 3. הכתר של המלכה הוא שולי בפסקה. הערכתי שגם 4 לא נכון, כי הhow פחות ברור בפסקה. 4 היא התשובה הנכונה.
28. הקפתי 1. לא הבנתי שהביטוי מתייחס למלכה.

אנגלית-2
8. התייחסתי ל-acquiring כאל תפיסה שכלית, ולכן הקפתי אותו. התשובה היא 4.
11. לא מכיר את המילה, אז ניחשתי את 1. התשובה היא 2. המואשם הוחזק במעצר.
18. הקפתי 1. דומה מאוד למשפט.
19. לא מכיר את המילה essentially. התייחסתי אל חוסר השינוי כמוחלט, והקפתי 2 במקום 1.
לתחילת העמוד
dgenuth הצג רשימה נפתחת
חבר בכיר
חבר בכיר


הצטרף: 26/פברואר/2012
כתובת: רעננה
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 159
  ציטוט dgenuth ציטוט  הגב למאמרתגובה קישור ישיר לפירסום זה פורסם: 21/מרס/2012 ב- 20:07
הייתי רוצה פשוט לדעת על מה כדאי לי לעבוד יותר.
תודה רבה!
לתחילת העמוד
 הגב למאמר הגב למאמר

קפוץ לפורום הרשאות פורום הצג רשימה נפתחת



דף זה נוצר ב .137 שניות.
  Copyright © 2007 Psycho.co.il All rights reserved.