פסיכומטרי

  שאלות נפוצות שאלות נפוצות  חפש בפורום   לוח שנה   רישום משתמש חדש רישום משתמש חדש  התחבר [משתמש קיים] התחבר [משתמש קיים]

התרסקות בסימולציה

 הגב למאמר הגב למאמר
מחבר
  נושא חפש נושא חפש  אפשרויות הודעה אפשרויות הודעה
דנדוש@ הצג רשימה נפתחת
חבר חדש
חבר חדש
צלמית

הצטרף: 07/אוקטובר/2014
כתובת: קרית אונו
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 6
  ציטוט דנדוש@ ציטוט  הגב למאמרתגובה קישור ישיר לפירסום זה נושא: התרסקות בסימולציה
    פורסם: 30/נובמבר/2014 ב- 14:14
אהלן ,
אז היום אני נמצאת בדיוק 3 שבועות לפני המבחן הגדול.
הלחץ בשיאו, אני על טיפות הרגעה לפני כל סימולציה מרוב שאני לחוצה.
והיום קרה דבר נורא.
עשיתי סימולציה, אחרי 2 סימולציות שבהן קיבלתי 675 ו-665 היום קיבלתי בסימולציה: 630.............................
התחלתי לבכות, נרגעתי קצת ואני אשב עוד מעט לתחקר.
אבל הבטחון העצמי שלי כל כך ירד... בטירוף. אני צריכה בסביבות 660 כדי להתקבל למה שאני רוצה ללמוד, אבל עכשיו אני כבר בכלל לא בטוחה שזה אפשרי.

עד לפני חודש, הבעיה העיקרית שלי הייתה בכמותי, החלטתי לשבת על זה חזק ושיפרתי מאוד את החלק הזה, מ-10,11 טעויות לפרק ל-2,3. (מודה לכם על הספר גיאומטריה ובעיות כמותיות שסיפק לי כמות מטורפת של תרגול איכותי). עכשיו הבעיה העיקרית שלי הפכה להיות מילולי. אני לא עקבית במספר הטעיות שלי בפרק. לפעמים יש פרקים של 3-4 טעויות ולפעמים 8-9.. אני כבר משתגעת.
זה החלק שהכי קשה לשפר אותו. אם בכמותי ידעתי שאני פשוט צריכה ללמוד נוסחאות בעל פה ולתרגל , במילולי המצב אחר לגמרי. איך אפשר להשתפר בחלק הזה?
למדתי מילים אבל לא סיימתי את כל המילון אני בערך באמצע, ואני לא אספיק לסיים ב-3 שבועות. רוב הטעיות שלי הן בחלק של הגיון פורמלי (לא בטוחה שככה קוראים לזה, אני מתכוונת לשאלות של השקרנים/כל הפילים סגולים/אין חזיר שהוא לא ירוק וכ'ו) אני לא מצליחה את השאלות האלה פשוט.

הסימולציות הטובות שלי הן של מועדים של המרכז הארצי. שם שמתי לב שכבר פחות שמים דגש על שאלות ההגיון בסגנון הזה שזה ממש משחק לטובתי. אבל בסימולציות של ניב רווח למשל, הם כן שמים דגש על שאלות בסגנון הזה ואז הציון שלי מתרסק.

בקיצור, אני חייבת עידוד, יש סיכוי לשפר ציון ב-3 שבועות? איך משפרים את המילולי? ודרך אגב אם יורשה לי, בתור הערה בונה כמובן, קניתי את ספר המילולי שלכם. הוא מעולה ואני מאוד מרוצה. חוץ מהחלק של השלמת משפטים. הרמה נמוכה מאוד, ולא תואמת את הרמה של המרכז הארצי, שוב חס וחלילה לא בקטע של לרדת עליכם אלא רק שתקחו לתשומת ליבכם (ואם כבר.. הפסיכו כיס שלכם גאוני!!!!)

תודה רבה
דנה
לתחילת העמוד
אלעד שווייצר (פסיכו) הצג רשימה נפתחת
מנהל פסיכו
מנהל  פסיכו
צלמית
מנהל הפורום

הצטרף: 02/מאי/2006
כתובת: תל אביב
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 18183
  ציטוט אלעד שווייצר (פסיכו) ציטוט  הגב למאמרתגובה קישור ישיר לפירסום זה פורסם: 30/נובמבר/2014 ב- 17:08
היי דנה,
ראשית, הבדלים של כמה עשרות נקודות בסימולציות הן לא "התרסקות". זה קורה כמעט לכולם - קצת עייפות, קצת חוסר ריכוז, טיפה חוסר מזל - קורה.

דבר שני, ראיתי שכתבת שאת עושה סימולציות של ניב. זה בסדר לעשות סימולציות לא מקוריות אבל חשוב להבין שהן לא משקפות את הציון - אסור לחשב על פיהן ציון ובטח שלא להתייחס לציון שמקהלים בהן. ציונים מחשבים רק לפי מבחנים אמיתיים של המרכז הארצי.
לגבי ההערה שלך - אנחנו תמיד שמחים להערות ולביקורת - ככה משתפרים :) זה ידוע ואנחנו בתהליך עדכון של הנושא הזה בספר.
פסיכו - פסיכומטרי חינם!
לתחילת העמוד
 הגב למאמר הגב למאמר

קפוץ לפורום הרשאות פורום הצג רשימה נפתחת



דף זה נוצר ב .125 שניות.
  Copyright © 2007 Psycho.co.il All rights reserved.