מחבר |
נושא חפש אפשרויות הודעה
|
אדר26
חבר חדש
הצטרף: 16/דצמבר/2014
כתובת: כפר סבא
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 36
|
ציטוט תגובה
נושא: שאלה בחזקות פורסם: 19/דצמבר/2014 ב- 13:23 |
היי, התחלתי את הקורס של מועד פברואר ונתקעתי בשתי שאלות בשיעורי בית.
ישמצב שיש פה למישהו את הספר חיזוקית של היי קיו ויכול לעזור לי?(:
|
|
לא_טוב_בכמותי
חבר חדש
הצטרף: 02/נובמבר/2014
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 7
|
ציטוט תגובה
פורסם: 19/דצמבר/2014 ב- 13:51 |
לי יש..מוכן לנסות לעזור (:
(השם משתמש שלי מטעה, השתפרתי מאז ההרשמה
|
|
אדר26
חבר חדש
הצטרף: 16/דצמבר/2014
כתובת: כפר סבא
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 36
|
ציטוט תגובה
פורסם: 19/דצמבר/2014 ב- 13:56 |
פורסם במקור ע"י לא_טוב_בכמותי
לי יש..מוכן לנסות לעזור (:
(השם משתמש שלי מטעה, השתפרתי מאז ההרשמה |
וואי תודה רבה!!
אוקיי אז בספר חיזוקית בעמוד 34 שאלות 4 ו 5 ממש לא הבנתי אותם אחרי שהסתכלתי כמובן על הפתרון :\
|
|
לא_טוב_בכמותי
חבר חדש
הצטרף: 02/נובמבר/2014
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 7
|
ציטוט תגובה
פורסם: 19/דצמבר/2014 ב- 14:38 |
אני מקווה שאנחנו מדברים על אותם שאלות..
שאלה 4 - יש חוק שאורך צלעות של 2 צלעות במשולש לא יכול להיות יותר גדול מהצלע השלישית, לכן צלעות במשולש לא יכולות להיות 8, 10 ו 20. זה בטח נשמע כמו סינית בהתחלה אבל תעברי על החוקים בספר תרגול כתה בעמוד 80 אם אני לא טועה זה הכל רשום שם..
שאלה 5) משולש זהב זה משולש שהזוויות שלו הם 30 60 90, פשוט תציירי ותראי שזה לא מסתדר..
|
|
אדר26
חבר חדש
הצטרף: 16/דצמבר/2014
כתובת: כפר סבא
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 36
|
ציטוט תגובה
פורסם: 19/דצמבר/2014 ב- 14:48 |
פורסם במקור ע"י לא_טוב_בכמותי
אני מקווה שאנחנו מדברים על אותם שאלות..
שאלה 4 - יש חוק שאורך צלעות של 2 צלעות במשולש לא יכול להיות יותר גדול מהצלע השלישית, לכן צלעות במשולש לא יכולות להיות 8, 10 ו 20. זה בטח נשמע כמו סינית בהתחלה אבל תעברי על החוקים בספר תרגול כתה בעמוד 80 אם אני לא טועה זה הכל רשום שם..
שאלה 5) משולש זהב זה משולש שהזוויות שלו הם 30 60 90, פשוט תציירי ותראי שזה לא מסתדר.. |
בלבלתי אותך ממש סליחה!!!
התכוונתי עמוד 23 שאלות 4,5 פשוט הסתכלתי כנראה בעמודים של ספר אחר.. מצטערת:\
|
|
לא_טוב_בכמותי
חבר חדש
הצטרף: 02/נובמבר/2014
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 7
|
ציטוט תגובה
פורסם: 19/דצמבר/2014 ב- 15:07 |
חח בקטנה
האמת ששתי השאלות האלה דיי מפגרות ושניהם לא ממש פסיכומטריות
אין דבר כזה בפסיכומטרי תיתכן יותר מתשובה אחת אבל בהקשר של שאלה 4 זה שאלה קלאסית להצבה את פשוט מציבה 0 במקום X ורואה שהמשוואה מתקיימת כי -
0 פחות 0 בחזקה ... פחות 0 בחזקה ... שווה ל 0. גם עם 1 זה עובד כאן אותו דבר אבל שוב זה לא ממש שאלה פסיכומטרית אז במבחן עצמו ברגע שראית שזה עובד לך עם 0 מסמנים וממשיכים..
שאלה 5 פשוט משחקים קצת עם המשוואה ומפשטים אותה..שאלה לא קלה (למרות שלא ראיתי תרגיל כזה ב25 סימולציות שפתרתי) מה שהם עשו הם פישטו את זה לפי חוקי חזקות ושורשים, אין לי איך להסביר את זה בכתב אז אני ממליץ לעבור קצת על החוקים ולנסות להבין את זה..
בכל מקרה אני מצרף תמונה של התרגיל בשביל שאלעד יגיב ויגיד את דעתו בנושא שהיא בטוח הרבה יותר טובה מדעתי :)
http://srv2.jpg.co.il/10/549420caa74b4.jpg
|
|
אדר26
חבר חדש
הצטרף: 16/דצמבר/2014
כתובת: כפר סבא
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 36
|
ציטוט תגובה
פורסם: 19/דצמבר/2014 ב- 15:15 |
פורסם במקור ע"י לא_טוב_בכמותי
חח בקטנה
האמת ששתי השאלות האלה דיי מפגרות ושניהם לא ממש פסיכומטריות
אין דבר כזה בפסיכומטרי תיתכן יותר מתשובה אחת אבל בהקשר של שאלה 4 זה שאלה קלאסית להצבה את פשוט מציבה 0 במקום X ורואה שהמשוואה מתקיימת כי -
0 פחות 0 בחזקה ... פחות 0 בחזקה ... שווה ל 0. גם עם 1 זה עובד כאן אותו דבר אבל שוב זה לא ממש שאלה פסיכומטרית אז במבחן עצמו ברגע שראית שזה עובד לך עם 0 מסמנים וממשיכים..
שאלה 5 פשוט משחקים קצת עם המשוואה ומפשטים אותה..שאלה לא קלה (למרות שלא ראיתי תרגיל כזה ב25 סימולציות שפתרתי) מה שהם עשו הם פישטו את זה לפי חוקי חזקות ושורשים, אין לי איך להסביר את זה בכתב אז אני ממליץ לעבור קצת על החוקים ולנסות להבין את זה..
בכל מקרה אני מצרף תמונה של התרגיל בשביל שאלעד יגיב ויגיד את דעתו בנושא שהיא בטוח הרבה יותר טובה מדעתי :)
http://srv2.jpg.co.il/10/549420caa74b4.jpg |
אממ למה דווקא להציב 0 מכל התשובות..? (האמת שגם לא ממש הבנתי למה הם פסלו את שתי הראשונות)
וכשאני מציבה 0 יוצא לי -1 בתשובה, אלא אם כן משהו בחישוב שלי לא נכון, זאת אומרת לפני התוצאה הסופית 0-1+1-1
ושוב, תודה רבה רבה וגם על התמונה :)
אפשר לשאול אותך עוד שאלה ביחסים?
|
|
אלעד שווייצר (פסיכו)
מנהל פסיכו
מנהל הפורום
הצטרף: 02/מאי/2006
כתובת: תל אביב
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 18183
|
ציטוט תגובה
פורסם: 20/דצמבר/2014 ב- 11:09 |
התמונה קצת חתוכה אבל אלה לא שאלות פסיכומטריות, למרות שאפשר לפתור אותן גם עם הידע שיש לכם.
שאלה ראשונה אני לא רואה את התרגיל, רק החל מהשורה השניה...
שאלה שניה נפתרת פשוט על ידי חוקי חזקות.
באגף שמאל מקבלים 1 לחלק ל- x בחזקת (p חלקי m+n)
באגף ימין מקבלים x בחזקת t+s
ואז כופלים שברים ומחסרים חזקות, מקבלים את תשובה (4).
מסורבל סתם ומסבך סתם, לא קשור לפסיכומטרי.
נערך ע"י אלעד שווייצר (פסיכו) - 20/דצמבר/2014 ב- 11:10
|
|
|
אדר26
חבר חדש
הצטרף: 16/דצמבר/2014
כתובת: כפר סבא
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 36
|
ציטוט תגובה
פורסם: 20/דצמבר/2014 ב- 18:04 |
פורסם במקור ע"י אלעד שווייצר (פסיכו)
התמונה קצת חתוכה אבל אלה לא שאלות פסיכומטריות, למרות שאפשר לפתור אותן גם עם הידע שיש לכם.
שאלה ראשונה אני לא רואה את התרגיל, רק החל מהשורה השניה...
שאלה שניה נפתרת פשוט על ידי חוקי חזקות.
באגף שמאל מקבלים 1 לחלק ל- x בחזקת (p חלקי m+n)
באגף ימין מקבלים x בחזקת t+s
ואז כופלים שברים ומחסרים חזקות, מקבלים את תשובה (4).
מסורבל סתם ומסבך סתם, לא קשור לפסיכומטרי.
|
אין מצב שתהיה שאלה כזאת? אם לא באמת חבל לי לבזבז את הזמן וזה סתם מלחיץ כבר ..
מה שלא הבנתי זה איך באגף שמאל זה הופך להיות P חלקי M+N?
הרי ה P אמור להיות חזקה גם של המונה וגם של המכנה כי הוא על כל השבר ..
|
|
אלעד שווייצר (פסיכו)
מנהל פסיכו
מנהל הפורום
הצטרף: 02/מאי/2006
כתובת: תל אביב
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 18183
|
ציטוט תגובה
פורסם: 20/דצמבר/2014 ב- 23:38 |
לצערי בהרבה ספרים מבזבזים את הזמן של התלמידים בשאלות לא רלוונטיות שאינן מותאמות לבחינה...
באגף שמאל - החזרה משפיעה גם על המכנה וגם על המונה.
המונה נשאר 1, כי 1 בחזקת P זה 1.
במכנה, קודם כל הופכים את השורש לחזקה ומקבלים 1 חלקי המציין של השורש, ואז כופלים ב-P
|
|
|