פסיכומטרי

  שאלות נפוצות שאלות נפוצות  חפש בפורום   לוח שנה   רישום משתמש חדש רישום משתמש חדש  התחבר [משתמש קיים] התחבר [משתמש קיים]

לימוד לפסיכומטרי- "שנה מראש"

 הגב למאמר הגב למאמר
מחבר
  נושא חפש נושא חפש  אפשרויות הודעה אפשרויות הודעה
itay876 הצג רשימה נפתחת
חבר חדש
חבר חדש
צלמית

הצטרף: 08/ינואר/2015
כתובת: מרכז
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 20
  ציטוט itay876 ציטוט  הגב למאמרתגובה קישור ישיר לפירסום זה נושא: לימוד לפסיכומטרי- "שנה מראש"
    פורסם: 16/אוגוסט/2016 ב- 12:43
לפני הגיוס עשיתי סימולציה ממבחני העבר של הפסיכומטרי כדי לראות איפה אני עומד אם אגש(מה שבזמנו ביררתי ואמרו לי שבאמת משקף, ולא סימולציה של אחד המכונים). בסופו של דבר לא ניגשתי.
שמרתי על זמנים, לא למדתי לפני שעשיתי אותו אבל כן עברתי באופן כללי על השאלות, אבל החומר היה טרי לי מהתיכון. לא זוכר לגמרי את התפלגות הציונים אבל עמדתי על ה650, כשציון האנגלית שלי היה שלב מתחת למינימום כדי לקבל פטור מאנגלית באוניברסיטה. "הנפילה" הייתה בנושא המילולי.
בכל מקרה אני נפלתי בגלל פציעה מתפקיד בסיירת ששירתי בה ולכן יהיה לי זמן בשאר השירות הצבאי. לקראת סופו(עוד שנה +- ) אני גם אהיה במעין "יום כן יום לא" בגלל דרישת התפקיד, ואני מתלבט אם לעשות פסיכומטרי בזמן הזה.
בקיצור, השאלה שלי האם יש משהו שמומלץ לי לעשות עם הזמן הזה בינתיים(מדגיש, לא מספיק כדי להתכונן לגמרי לבחינה, אבל אולי לצבור בסיס מבחינת אוצר מילים? או שאשכח כבר ועדיף להקדיש את הזמן לנושא אחר?)
ובכל מקרה מהניסיון שלי לימוד האנגלית שלי הגיע מקריאת מאמרים באינטרנט וסדרות. התחלתי לראות סדרות באנגלית עם תרגום אנגלית באמונה שזה יעזור לי, האם זה באמת ככה? ואם כן, אשמח להמלצות אם מישהו כאן מכיר לסדרות עם אנגלית קשה, כי רוב הסדרות(ויקינגים,שובר שורות, מד מן) כבר לא מאתגרות אותי יותר מידי.

תודה רבה מראש, מצטער על הפוסט הארוך והמשך שבוע נעים :)
לתחילת העמוד
jonathanb הצג רשימה נפתחת
חבר חדש
חבר חדש


הצטרף: 28/יולי/2016
כתובת: פתח תקווה
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 10
  ציטוט jonathanb ציטוט  הגב למאמרתגובה קישור ישיר לפירסום זה פורסם: 16/אוגוסט/2016 ב- 15:53
אני מקווה שאוכל לענות לך על השאלה:
זמן זה דבר יקר ואתה לא יודע באיזו סיטואציה בחיים תמצא את עצמך - לכן חבל שתבזבז אותו סתם. אני ממליץ שתתחיל ללמוד מעכשיו אבל (בדגש) שלא יהיה אינטנסיבי.
לדוגמה, בגלל שהמילולי אצלך יצא חלש, סביר להניח שעליו גם תצטרך לשים דגש. מה אפשר לעשות? פשוט החל מהיום תקצה לעצמך כמות קטנה של שאלות שאתה תפתור אותם בזמן חופשי בדגש על הבנת ההגיון מאחורי השאלה. אתה יכול גם לשחק עם זה ולעשות יום כן יום לא (מנוחה) , אתה רואה שקל לך אז תגביר , אחרת - תוריד קצב. חשוב מאוד שהגישה שלך ללמידה (בגלל שזה שנה קודם) תהיה בצורה כיפית, מעניינת ואף חברתית(אתה יכול לשלב מילים שלמדת בשפה יומיומית עם החברים).
לגבי אנגלית, המלצה אישית שלי, יש ספרים של practice your unseens. סדרה נפלאה של חוברות עם תרגול נהדר של אנגלית - ללא שום קשר לפסיכו.
לתחילת העמוד
עודד חיפה הצג רשימה נפתחת
מדריך פסיכו
מדריך פסיכו
צלמית

הצטרף: 02/ספטמבר/2015
כתובת: חיפה
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 834
  ציטוט עודד חיפה ציטוט  הגב למאמרתגובה קישור ישיר לפירסום זה פורסם: 16/אוגוסט/2016 ב- 19:20
איתי שלום,

אל תיגע בחומר פסיכומטרי כרגע, אלא לכל היותר 4 חודשים לפני הבחינה, וגם זה המון. זה יעשה יותר נזק מתועלת. אם אתה רוצה, אתה יכול להתחיל לקרוא ספרים (לא רק, סדרות. סדרות משפרות אוצר מילים משמיעה. ספרים משפרים גם מהירות קריאה) בעברית ובאנגלית, ואולי ללמוד מילים ממילון פסיכומטרי.

אם הרקע המתמטי חלש, אפשר גם לתרגל חישובים ופתרון משוואות ברמת חטיבת ביניים, אין צורך ביותר.

להתחיל ללמוד בשלב זה ימאיס, עליך את החומר, ואתה תשכח אותו עוד פעמיים עד שתגיע לבחינה עצמה.

כשהזמן יתקרב אפשר יהיה לבנות לל תוכנית מותאמת ללו"ז הצבאי שלך.
לתחילת העמוד
 הגב למאמר הגב למאמר

קפוץ לפורום הרשאות פורום הצג רשימה נפתחת



דף זה נוצר ב .109 שניות.
  Copyright © 2007 Psycho.co.il All rights reserved.