פסיכומטרי

  שאלות נפוצות שאלות נפוצות  חפש בפורום   לוח שנה   רישום משתמש חדש רישום משתמש חדש  התחבר [משתמש קיים] התחבר [משתמש קיים]

אפקה/בן גוריון

 הגב למאמר הגב למאמר
מחבר
  נושא חפש נושא חפש  אפשרויות הודעה אפשרויות הודעה
SHIRAN11 הצג רשימה נפתחת
חבר חדש
חבר חדש
צלמית

הצטרף: 18/ינואר/2017
כתובת: אשדוד
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 5
  ציטוט SHIRAN11 ציטוט  הגב למאמרתגובה קישור ישיר לפירסום זה נושא: אפקה/בן גוריון
    פורסם: 18/ינואר/2017 ב- 17:16
היי ,אני מתלבטת בין 2 מקצועות(הנדסת מערכות מידע/הנדסת תעשיה וניהול). כרגע זה פחות מפריע לי שאני עדיין לא סגורה על מה מבין שניהם , יותר מפריע לי שאני לא יודעת איפה ללמוד .
במידה ואני רוצה ללמוד בבן גוריון אני צריכה לשפר את הפסיכו(עשיתי פעם אחת וקיבלתי 631 עם 123 בכמותי,צריכה לשפר את הכמותי כי בן גוריון שמים דגש עליו), והמועד האחרון שאני יכולה לגשת אליו הוא אפריל ככה שאין לי עוד הרבה זמן להתלבט.. ההתלבטות שלי נובעת מכך שהבנתי שניסיון הוא מאוד חשוב במקצועות האלו ובמסגרת של לימודים באוניברסיטה יהיה יותר קשה לשלב עבודה ביחד עם הלימודים ובנוסף באוניברסטה הרמה יותר גבוהה ככה שהממוצע שלי בסיום התואר יהיה נמוך יותר מאשר אם אלך ללמוד במכללה...

אשמח לשמוע מה אתם חושבים ואולי ככה אצליח על מוסד הלימודים שאני רוצה ללמוד בו..:)
(הבנתי שאפקה היא המככלה הכי טובה לעומת שאר המככלות בגלל זה אני שוקלת רק אותה מול בן גוריון)
לתחילת העמוד
עודד חיפה הצג רשימה נפתחת
מדריך פסיכו
מדריך פסיכו
צלמית

הצטרף: 02/ספטמבר/2015
כתובת: חיפה
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 834
  ציטוט עודד חיפה ציטוט  הגב למאמרתגובה קישור ישיר לפירסום זה פורסם: 18/ינואר/2017 ב- 22:57
שירן שלום,

למען הגילוי הנאות, אני סטודנט שנה שלישית להנדסה בטכניון, כמה מחבריי הטובים ביותר לומדים הנדסת תעו"ן, אחד מהם אפילו במסלול מערכות מידע, והם ייעצו לי בכתיבת פוסט זה.

1. אין שום מניעה לשלב לימודים באוניברסיטה יחד עם עבודה. הרוב הגדול עושה את זה. למעשה, יהיה לך הרבה יותר קל לעשות את זה במסגרת הלימודים באוניברסיטה, משום שהיא מאפשרת גמישות רבה יותר בבחירת הקורסים ובניית המערכת, מה שאין במכללה. כמו כן, נפוץ מאוד להאריך את התואר בסמסטר או שניים כדי לפנות ימים לעבודה, מה שנדיר מאוד במכללות.
2. כבוגרת (או סטודנטית) באוניברסיטה הסיכוי שלך למצוא עבודה טובה (ולא משרה זוטרה יחסית) גבוה משמעותית. כל מי שיגיד לך אחרת - לומד במכללה. זה לא אומר שמכללה זה רע, ולחלק גדול מהאנשים (כתלות כמובן במקצוע) זו הבחירה הנכונה ואין וטעם לבזבז אנרגיה על אוניברסיטה, אבל זה ממש לא שווה ערך, גם במחיר של ממוצע נמוך יותר (מן הסתם, מראיינים לא שופטים בוגרי מכללה ובוגרי אוניברסיטה באותו סולם ציונים).
3. השאלה האמיתית היא לאן את שואפת להגיע, וכמה קשה את מוכנה (וצריכה!!!) לעבוד בשביל זה. הסדר הנכון של הדברים יהיה לחשוב על "משרת החלומות" שלך, לבדוק מה הדרישות אליה, האם היא דורשת תואר מאוניברסיטה, ולפי זה להחליט האם להתאבד על פסיכומטרי ותואר (קשה יותר, אם כי לא בלתי אפשרי) באוניברסיטה - או ללכת למכללה.
4. אולי מדבריי משתמע שמכללה זו פשרה, או בחירה נחותה, אך זו ממש לא הכוונה. ללמוד באוניברסיטה שלא לצורך זה כמו לעשות רשיון על רכב משא בשביל לנהוג באזדה 3. נכון, כנראה שתהיי נהגת טובה יותר, אבל גם רשיון נהיגה רגיל יספיק, יקח פחות זמן, יעלה פחות כסף, וישאב ממך פחות אנרגיה.

אשמח לענות על שאלות נוספות.

בהצלחה, עודד.
לתחילת העמוד
 הגב למאמר הגב למאמר

קפוץ לפורום הרשאות פורום הצג רשימה נפתחת



דף זה נוצר ב .094 שניות.
  Copyright © 2007 Psycho.co.il All rights reserved.