הדפס דף | סגור חלון

למה לבחור בכם?

הדפס טופס: פסיכו - פסיכומטרי חינם!
קטגוריה: Psycho - עוזרים לך לעבור את המבחן
שם טופס: פסיכומטרי - שאלות כלליות
תאור הפורום: אתם שואלים והמדריכים של פסיכו עונים
כתובת: http://psycho.co.il/forum/forum_posts.asp?TID=11339
תאריך הדפסה: 29/מרס/2024 ב- 02:50


נושא: למה לבחור בכם?
פורסם על-ידי: yahavzar171
נושא: למה לבחור בכם?
תאריך פירסום: 25/ינואר/2016 ב- 22:24
אני באמת בשיא ההתלבטות בניכם לבין ניב רווח..
קשה לי להכריע איזו ערכה תעזור לי יותר להוציא את המקסימום מעצמי..
אם אפשר משהו שיעזור לי להכריע



תגובות:
פורסם על-ידי: אלעד שווייצר (פסיכו)
תאריך פירסום: 25/ינואר/2016 ב- 23:06

ההודעה הזו התחילה כמענה לתלמיד ששאל שאלה קצרה ומתבקשת, והפכה למשהו יותר מקיף, אז החלטתי לנעוץ אותה בפורום, אני מניח שחלק לא קטן מהגולשים מתלבט בדיוק באותה שאלה :)


בהמשך יש הסבר ארוך ומפורט למי שרוצה להבין לעומק, אבל מי שרוצה את התקציר, אז ככה:

מה יש ב'לימוד עצמי'?
1. הסברים של החומר
2. ספרים
3. תמיכת מדריכים

מה דומה?
1. לשנינו יש ספרים ללימוד עצמי
2. לשנינו יש תמיכה של מדריכים אונליין (בפורום או בפייסבוק).

מה שונה?
1. ההסברים באתר של ניב הם בצורת 'שקפים', שזה בדיוק כמו הסברים כתובים בספר.
אצלנו יש גם הסברים בספרים וגם קורס פסיכומטרי מלא בוידאו! - 160 שיעורים שזמינים לכם 24/7 לצפייה שוב ושוב - ממש כמו לשבת בכיתה עם מדריך אישי וללמוד בקצב שלכם!

2. נניח ששתי ערכות הספרים טובות באותה מידה - בספרים שלנו יותר מפי 2 תרגול! (ניב - כ-5,000 שאלות, פסיכו - למעלה מ-10,000 שאלות!). בפועל, הערכה שלנו גם איכותית ומקצועית יותר, ועל זה יש הרחבה בהמשך למי שמעוניין.

בדרך כלל עולה נקודה מרכזית אחת - המלצות תלמידים. אצל ניב יש המון המלצות, וזה מרשים. כמובן שגם לנו יש המון המלצות, הן פשוט לא מופיעות באתר בצורה מסודרת, וזה ישתנה באתר החדש.

בשורה התחתונה, אצלנו אתם מקבלים גם שיעורי וידאו, גם פי 2 תרגול וגם ספרים איכותיים יותר, ואם עדיין יש לכם ספק, אולי מראה עיניים יעזור:



* יש לנו אפילו עוד ספרים למי שצריך תרגול נוסף, שלא מופיעים בתמונה כאן (כי הם לא חלק מהערכה הבסיסית):
- תרגול נוסף בכמותי
- תרגול נוסף במילולי
- ספר מרתון 700




רוצים לחפור עמוק יותר? המשיכו לקרוא...

תמיד אומרים "אל תגיד למה אחרים פחות טובים, תגיד למה אתה יותר טוב", אבל זה משפט קצת מאולץ, כי כשאתה מסביר במה אתה יותר טוב אתה בעצם מסביר במה אחרים פחות טובים...

אשתדל להציג בפניכם עובדות שניתנות לבדיקה ולא סיסמאות שיווקיות, אני מקווה שזה יהיה מספיק כדי שתוכלו להבין ולקבל החלטה נכונה.


אז ככה -
בלי להתייחס ספציפית לניב, אתייחס להבדל בינינו לבין כלל המכונים.
הרמה המקצועית של הספרים שלנו היא בכמה רמות מעל הספרים של כל מכוני הפסיכומטרי האחרים. היחידים שמתקרבים אלינו הם יואל גבע ופסיכומטרי 800, שאר המכונים וערכות הספרים נמצאים הרחק מאחור, ובשורות הבאות אסביר לכם מדוע.

זה לא שלכולם יש ספרים גרועים. לכולם יש ספרים טובים, אבל הם לא טובים מספיק - הסברים שטחיים, שאלות שלא תואמות את המבחן, שיטות לא רלוונטיות ועוד. ההתאמה של השאלות למבחן ושיטת הלימוד הם שני הדברים החשובים ביותר בלימוד למבחן, וזה יכול להוביל להבדל של עשרות רבות של נקודות.

מכיוון שאתם כתלמידים לא באמת יכולים לדעת מה האיכות של הספרים, אולי זה יעזור לכם להחליט -

מכוני פסיכומטרי בכל הארץ מלמדים עם הספרים שלנו
מי שבאמת מבין בוחר בנו - מדריכי פסיכומטרי, מנהלי פסיכומטרי, מורים ותיקים למתמטיקה ועוד. אלה אנשי מקצוע שאמת מבינים פסיכומטרי ויכולים לבדוק את איכות התוכן והספרים, ולא מושפעים מנציגי מכירות או מהמלצות תלמידים שצריך לקחת בערבון מוגבל (תלמידים חזקים תמיד יקבלו ציון גבוה, אבל אולי הם יכלו לקבל ציון יותר גבוה...).

דוגמאות?
ערן שטיין, המנכ"ל לשעבר של היי קיו (אחד האנשים שהכי מבינים פסיכומטרי בארץ, וגם זה שיזם את החוק שהכריח את המרכז הארצי לפרסם את הבחינה בכל מועד) - כשהוא עזב את היי קיו ופתח מכון פסיכומטרי (שהפך לאחד הגדולים בארץ), הוא בחר בספרים שלנו.
נח אבגר הלוי, ראש צוות מדריכים בקידום (מדריך אגדי שהיה מעביר את כנסי "אש צולבת" שהיו בעבר) - כאשר פתח מכון פסיכומטרי בחר בספרים שלנו.
מוריה עמנואל, מנהלת הפסיכומטרי של חכימא (מכון פסיכומטרי לחרדים) - כאשר המכון נסגר היא החליטה להמשיך לעשות קורסים ומלמדת עם הספרים שלנו.
ברליץ - מלמדים קורסי הכנה למבחן אמי"ר עם הספרים שלנו. אתם קולטים? בי"ס מספר 1 בארץ לאנגלית מלמד אנגלית עם הספרים שלנו! (ולא חסרים להם מורים לאנגלית שיכתבו להם ספרים)
רום-פרט, המכינה ללקויי למידה - כאשר מלמדים לקויי למידה חשוב פי כמה שההסברים בספרים יהיו ברורים ומפורטים. גם הם בחרו בנו.
וואלה! - כשוואלה! הקימו את אתר הלימודים הגדול בארץ - וואלה סקול - הם חיפשו את המורים כי טובים בכל תחום. גם הם בחרו בנו ובספרים שלנו לקורס הפסיכומטרי שמופיע באתר.
אבירם פלדמן בגרויות ופסיכומטרי - אבירם מורה ותיק ורכז מתמטיקה, שאף מחבר ספרי לימוד והיה מפקח מתמטיקה מטעם משרד החינוך, מלמד עם הספרים שלנו.
שמשי פסיכומטרי - מכון פסיכומטרי בשילֹה ובקדומים שעובד איתנו שנים רבות מאז הקמתו.

הרשימה עוד ארוכה וכוללת קרוב ל-30 מדריכים ו/או גופים שונים שבמרוצת השנים בחרו בספרים שלנו. עבור חלק אנו מדפיסים ספרים עם כריכה שלהם, מבצעים הכשרה של מדריכים, ייעוץ פדגוגי ועוד.

בקיצור, מי שבאמת מבין פסיכומטרי, בוחר בספרים שלנו


ומה שתמיד מעניין את כולם - ממוצע הציונים
אתחיל בזה שלאף אחד אין באמת את ממוצע הציונים האמיתי של התלמידים שלו כי הציון הוא חסוי ונשלח רק לתלמיד.
כמעט כל המכונים אומרים שהממוצע שלהם הוא 600+, מה שקצת מוזר כי כמעט 90% עושים קורס, והממוצע הארצי הוא 535 - אני אפילו לא חושב שצריך לעבור שיעור ממוצעים כדי להבין שזה לא הגיוני... :)
בכל מקרה, "מה ממוצע הציונים?" זו לא השאלה הנכונה מכיוון שהממוצע מדבר על תלמידים אחרים ולא עליכם - אין בסיס אמיתי להשוואה. השאלה צריכה להיות "האם הספרים שלכם ייתנו לי את כל מה שאני צריך, אם יש לי את היכולת?" והתשובה לשאלה הזו היא "בהחלט כן" (ויש לנו תלמידים עם ציונים של 780, 790 וכדומה).
בנוסף, מכיוון שיש הרבה מאוד מכונים שמלמדים עם הספרים שלנו, יש לנו סטטיסטיקות של ממוצעי הציונים במכונים האלה לפני ואחרי שעברו לספרים שלנו - הציון הממוצע של מכונים שעברו ללמד עם הספרים שלנו גדל ב-50-80 נקודות!!!
שימו לב - אותו קורס, אותו מדריך, אותו היקף שעות, ופחות או יותר אותם תלמידים - הדבר היחיד שהשתנה היה הספרים.


במה הספרים שלנו טובים יותר?
אכתוב רק בראשי פרקים, ואולי בעתיד נחפור על זה קצת יותר, כי להיכנס לעומק זה ממש להיכנס לדברים מקצועיים כמו ניסוחי שאלות וניואנסים למיניהם.

אתחיל במשהו שפחות קשור לספרים אבל מכיוון שמשווים למתחרים הוא חשוב - אצלנו זה לא רק ספרים, יש גם קורס פסיכומטרי מלא בוידאו - 160 שיעורים קצרים, פשוטים וברורים (10 דק' בממוצע), שכוללים גם הנפשות ואנימציות שעוזרות להבין טוב יותר נושאים מורכבים. השיעורים האלה כוללים את כל מה שמלמדים בקורס פסיכומטרי רגיל, ואפילו יותר. אפשר לצפות בהם שוב ושוב כמה שרוצים, ואם משהו לא מובן אנחנו כמובן זמינים כאן בפורום לכל שאלה.

ההסברים לחומר (מערכי השיעור) מפורטים יותר וברורים יותר, וכוללים יותר דוגמאות ממה שקיים בספרים אחרים (חשוב במיוחד מכיוון שמדובר בלימוד עצמי). כמובן שכל השיטות תואמות את מה שלומדים בשיעורי הוידאו.

השאלות תואמות את מה שבאמת יש במבחן. זה נשמע קצת מוזר אבל כמעט בכל המכונים יש המון שאלות שלא קיימות בכלל במבחן ושיטות לא רלוונטיות, מה שפוגע בלימוד בצורה משמעותית כי מבזבזים זמן יקר על דברים שלא יהיו במבחן. למה זה קורה? אם זה ממש מעניין אתכם תשאלו בהמשך השרשור ואסביר.

השאלות מגוונות יותר - ברוב הספרים פשוט לוקחים שאלות "ומשכפלים" אותן - מחליפים שמות ומספרים ויוצרים שאלות "חדשות", אבל בפועל מה שקורה זה שבמקום לתרגל פסיכומטרי אתם מתרגלים חישובים, כי אתם כבר מכירים את השאלה. לכתוב שאלות חדשות באמת, שאלות יצירתיות ומגוונות, זה מקצוע, ויש מעט מאוד מדריכי פסיכומטרי שבאמת יודעים לעשות את זה.

ההסברים בתשובות מפורטים יותר, ואם צריך כוללים יותר מדרך פתרון אחת - גם דרך פסיכומטרית, וגם דרך חישובית. מכיוון שאלה ספרים שמיועדים ללימוד עצמי, ההסברים בהם מפורטים הרבה יותר מבספרים אחרים.

בנוסף, יש לנו ספרים בלעדיים שלא קיימים באף מכון ובאף ערכה - ספר שאלות 700, ספר חשיבה פסיכומטרית, ספר ניהול זמנים, פסיכו-כיס - אלה ספרים חשובים ביותר שמוסיפים עשרות נקודות לציון, ואפשר לראות בפורום כמה מחמאות הם קוצרים.

כותבי השאלות והספרים - בכל מכוני הפסיכומטרי האחרים מי שכתב את השאלות הם עשרות רבות של מדריכים לאורך השנים. מדריכים/סטודנטים, שלימדו פסיכומטרי פעמיים בשבוע, אבל העבודה העיקרית שלהם הייתה ללמוד לתואר. בנוסף, כל מדריך כתב רק חלק קטן מאוד מהשאלות בנושא מאוד ספציפי, כך שרמת המקצועיות שלהם וההיכרות עם המבחן לא גבוהה, בלשון המעטה. יואל גבע ופסיכומטרי 800 יוצאי דופן לעניין זה.

אצלנו, היחידים שכותבים את השאלות הם אני (למעלה מ-15 שנות וותק בעולם הפסיכומטרי, שרובם המכריע במשרה מלאה 24/7), ומדריך נוסף שגם הוא עוסק בפסיכומטרי במשרה מלאה למעלה מ-10 שנים. שני אנשים שמכירים את כל השאלות בכל הספרים, לאורך ולרוחב, ויש להם ראייה רחבה בדיוק מה מופיע, מה רמת הקושי, מה המינון של כל סוג ותת-סוג. התוצאה - שאלות שמכינות אתכם בדיוק למה שיהיה במבחן.

מחקר ופיתוח - כן, לכולם יש "צוות מחקר ופיתוח", השאלה מה הם באמת עושים? אני יכול לכתוב בלב שלם, מתוך היכרות מעמיקה עם כל המכונים והעומדים בראשם, שאין אף מכון פסיכומטרי שמשקיע כמונו בפיתוח חומר הלימוד. גם לא יואל גבע (והם משקיעים פי כמה וכמה מכל מכון אחר). הבטחתי לא לכתוב סיסמאות אלא להישאר עם עובדות, אז כאן אתם יכולים לבדוק אותי -
לאיזו עוד ערכה יש משפטים לדוגמה לכל המילים במילון (גם בעברית וגם באנגלית) - אין באף ערכה.
לאיזה מילון נוסף באנגלית יש תעתיק פונטי לכל המילים? (איך לקרוא את המילה) - אין באף מילון.
לאיזה מכון יש ספר שאלות 700 בסדר גודל שלנו? לאף אחד.
למי יש ספר חשיבה פסיכומטרית? אין.
פסיכו-כיס? אין.
ספר ניהול זמנים עם פרקי בחינה שסוגי השאלות בפרקים משתנים עם ההתקדמות בחומר הלימוד? לאף אחד...
באיזה ספרים, לכל אחת מהתשובות של התרשימים מצורף גם תרשים מוקטן עם הערות וסימונים עליו שמסבירים את התשובה? אני אעזור לכם - גם כאן אין לאף אחד אחר.
יש לנו ניתוח סטטיסטי של כל מילה במילון - כמה פעמים היא הופיעה ובאיזה מבחנים (גם כאן, אף אחד באף מכון לא פנאט עד כדי כך).
ואלה רק חלק מהדברים שאתם יכולים לראות בעיניים בלי להיות מבינים גדולים בפסיכומטרי. האמינו לי כשאני אומר לכם שיש עוד פי 10 דברים שאתם כלל לא יכולים לראות ולהבין כרגע. כמו קרחון שרובו נמצא מתחת למים.

היקף התרגול - לא רק שהאיכות של הספרים שלנו גבוהה יותר, גם מבחינת היקף אנחנו לא רואים ממטר ערכות אחרות. זה לא שיש לנו 10% או 20% יותר תרגול - יש לנו יותר מפי 2 תרגול מהערכות האחרות!
ושוב - לא סיסמאות, אתם יכולים לספור. בעצם, ספרנו עבורכם: בספרים שלנו יש למעלה מ-10,000 שאלות, כאשר בספרים המתחרים כ-5,000 שאלות בלבד - פחות מחצי!

מי עוזר לכם בפורום? - עוד משהו שאתם יכולים לבדוק בקלות. אצלנו אני מנהל את הפורום - למעלה מ-15 שנות וותק, כותב ספרים, מכשיר מדריכים, מעביר את הקורס האינטרנטי - אתם כבר מכירים את הרזומה פחות או יותר.
תבדקו מי עונה לכם בפורומים האחרים - תשאלו מה הוותק בלימוד פסיכומטרי. לא "בלימוד באינטרנט" ולא בשיעורים פרטיים (כי את זה אף אחד לא באמת יכול לבדוק) - כמה שנים הוא לימד במכונים ממש, כמה תלמידים ישבו מולו בכיתה לאורך השנים? ברוב המכונים תגלו מדריכים/סטודנטים צעירים, ויש אפילו אתרים שמי שעוזר לכם בפורום אלה בסך הכל תלמידים עם ציון גבוה שלא לימדו בכיתה מעולם!

אז איך יכול להיות שאף אחד מהאחרים לא משקיע כך? זה נשמע קצת לא הגיוני, לא?
כי הם לא צריכים - אף אחד מהלקוחות לא באמת יודע לבדוק את האיכות.
לוקחים מוצר בינוני, אורזים אותו יפה ומוכרים לנו. אתר חדש, המלצות, סיסמאות שיווקיות - זה עובד.

ולמה אנחנו כן משקיעים? כי אנחנו דפוקים. באמת, אנחנו פשוט דפוקים. אין שום היגיון עסקי להשקיע כל כך הרבה בספרים, אבל אנחנו לא כאן בשביל הכסף. נכון, אנחנו גם מתפרנסים מזה, אבל לא זה מה שמניע אותנו. יעידו על כך כל התלמידים שהתקשרו למשרד או שאלו בפורום והמלצנו להם *לא לקנות* חלק מהספרים כי הם לא צריכים אותם. אנחנו כאן כדי שאתם תצליחו, ואנחנו עושים את המקסימום בשביל זה - והסיפוק שלנו מגיע ביום של פרסום הציונים, כשאתם נכנסים לפורום מאושרים (ברובכם), ואומרים תודה.




לסיכום :
ברמה המקצועית - אנחנו הרבה מעל כולם.
ברמה השיווקית - אני מודה, יש לנו עוד עבודה לעשות.


זהו, יצא ארוך אבל כל מקום שרציתי לצמצם היה נראה לי חשוב מידי - גם אם זה לא פוסט שיווקי by the book, זה לא קצר ועם סיסמאות, היה לי חשוב לתת לכם עובדות - דברים שאתם יכולים לבדוק לבד.

ואם אחרי כל זה עדיין תחליטו לקנות ספרים פחות איכותיים ועם חצי מהתרגול... נשאר לי רק לאחל לכם בהצלחה. בכל מקרה, אתם תמיד מוזמנים להגיע לפורום ולהיעזר בנו.

ב ה צ ל ח ה !     : )





-------------
פסיכו - http://psycho.co.il - פסיכומטרי חינם!


פורסם על-ידי: טליהטליה
תאריך פירסום: 25/ינואר/2016 ב- 23:35
בא לי גם להתערב..
אני לא מבינה גדולה בפסיכומטרי, אבל עשיתי 2 קורסים במכונים שונים (עם הספרים שלהם) וכשפתרתי עם הספרים של פסיכו הרגשתי בהבדל. השאלות מנוסחות באופן מדוייק, הרמה דומה מאוד לזו של המבחן, אין הפתעות. אין שאלות מפלצתיות.
אני יכולה להגיד בהחלט שהגעתי למבחן וידעתי בדיוק מה מצפה לי בזכות הספרים וההסברים המפורטים בתוכם. (וגם בזכות הפורום והעזרה של אלעד)

עד שגיליתי את האתר, הכרתי את עולם הפסיכומטרי כתעשיה מלוכלכת שסוחטת כספים, ואיכשהו גם אני נשאבתי לתעשיה ההיא כי "הציון יחסי ואולי אם אשקיע יותר כסף אז זה ישתלם"
אבל כיום אני בטוחה שלימוד רציני הכולל הסברים, ספרים טובים ועזרה של מדריך טוב, יכול להוביל להצלחה. (כל אחד במסגרת היכולות שלו)
וכאן, אין לי ספק שפסיכו תותחיים. לא מכירה מספיק את ניב אבל מרוצה מאוד מפסיכו, גם ברמה האנושית.


פורסם על-ידי: eitanuch
תאריך פירסום: 25/ינואר/2016 ב- 23:45
למה?
כי אתה רוצה להוציא ציון מעולה בפסיכומטרי...


פורסם על-ידי: yahavzar171
תאריך פירסום: 29/ינואר/2016 ב- 15:03
תודה רבה..
נראלי שהגעתי להחלטה.
יש הבדל מסוים בין רכישה באתר לרכישה טלפונית? יש הנחה למשוחררים טריים?


פורסם על-ידי: אלעד שווייצר (פסיכו)
תאריך פירסום: 29/ינואר/2016 ב- 15:20
אין הבדל ברכישה, הכי קל זה דרך האתר.
המחירים הם כבר לחיילים / חיילים משוחררים - זה תכלס מי שלומד פסיכומטרי... :)

-------------
פסיכו - http://psycho.co.il - פסיכומטרי חינם!


פורסם על-ידי: yahavzar171
תאריך פירסום: 30/ינואר/2016 ב- 10:07
פורסם במקור ע"י אלעד שווייצר (פסיכו)

אין הבדל ברכישה, הכי קל זה דרך האתר.
המחירים הם כבר לחיילים / חיילים משוחררים - זה תכלס מי שלומד פסיכומטרי... :)

אוקיי תודה.
יש הגבלת זמן לצפייה בשיעורי הVOD?
אני עתיד להשתחרר במרץ ומתכנן לגשת למועד יולי.
מתי אתה ממליץ לי לקנות את הערכה? (יכול להיות שיהיו שינויים בה בקרוב?) ובאיזה שלב אתה ממליץ לרכוש ולהשתמש בפסיכומטריקס?
האם יש בערכה תוכנית לימודים מכוונת לאיך ללמוד ומתי?


פורסם על-ידי: אלעד שווייצר (פסיכו)
תאריך פירסום: 31/ינואר/2016 ב- 21:05
השיעורים זמינים לחצי שנה.
האידיאל יהיה לקנות הכל עכשיו כדי שתוכל להתחיל ללמוד בקטנה צמה שאפשר - מילים בפסיכומטריקס, מהמילון, מבוא לכמותי...

יש תכנית לימוד מפורטת שאמנם מתוכננת לשלושה חודשים אבל אתה יכול להתחיל איתה לפני לאט יותר.



-------------
פסיכו - http://psycho.co.il - פסיכומטרי חינם!


פורסם על-ידי: noa20
תאריך פירסום: 01/פברואר/2016 ב- 22:50
היי אלעד,

שכנעת אותי. אבל עשיתי קצת בלאגן ואני צריכה עזרה.
קניתי את השיעורים באתר של וואלה סקול לחצי שנה ועד עד עכשיו למדתי מספרים של 800 ואני ביום 47 בתוכנית ללימוד עצמי, ניגשת למועד אפריל.
אני רוצה לקנות את הספרי מרתון וספר 700 - זה יוצא במחיר כבר קרוב לערכה מספר 1 אז חשבתי כבר לקנות את הערכה המלאה.
הספרים שמציעים באתר של וואלה סקול זה ערכה 1? אם כן קצת עשיתי טעות מבחינת זה שלא קניתי את הכל ביחד..
מה אתה ממליץ לעשות?

שאלה על התוכנית ללימוד עצמי -
מיום 51 מתחילים את המרתון וסימולציות, אבל לא ראיתי שמשובץ שם תרגול מספר 700/ ספר ניהול זמנים / חשיבה פסיכומטרית..
איך כדאי לחלק את התרגול מהספרים האלו?

תודה מראש,
נועה :)


פורסם על-ידי: אלעד שווייצר (פסיכו)
תאריך פירסום: 01/פברואר/2016 ב- 23:11
היי נועה,
הספרים בוואלה סקול זה ערכה 2 בלי הסימולציות.
אם היית קונה את השיעורים אצלנו אז היה אפשר לעשות השלמה לערכה עם הוידאו (1249) אבל מכיוון שזה מוואלה זה בעייתי.
יש לי פתרון שנראה לי שיהיה טוב, אני כותב לך בפרטי.

התרגול בספר 700 הוא באותם נושאים שמופיעים בתכנית הלימוד בספרים הרגילים - לאחר שמסיימים עם התרגול בספרים הרגילים עוברים לתרגול מספר 700.
ספר חשיבה פסיכומטרית אמור להגיע מיד לאחר שיעור חשיבה פסיכומטרית (בתחילת הלימוד), אבל גם אם לא עשית אותו אז זה לא קריטי - כמה שיותר מוקדם כדי ששאר התרגול יגיע אחרי שכבר למדת את הגישה הפסיכומטרית שבספר.
ניהול זמנים - ספר די גמיש מבחינת התזמון שלו - הרוב משתמשים בו בתקופת המרתון, לאחר סיום הספרים. את הפרקים הכמותיים שבו אפשר להתחיל קודם לכן מכיוון שהם מחולקים לקבוצות פרקים לפי נושאים - בכל עם מתווספים עוד סוגים של שאלות לפרקים הבאים, כך שאפשר לתרגל פרקי בחינה גם תוך כדי לימוד החומר כי הם כוללים רק את החומר שנלמד עד אותה נקודה.



-------------
פסיכו - http://psycho.co.il - פסיכומטרי חינם!


פורסם על-ידי: yahavzar171
תאריך פירסום: 02/פברואר/2016 ב- 18:03
פורסם במקור ע"י yahavzar171

פורסם במקור ע"י אלעד שווייצר (פסיכו)

אין הבדל ברכישה, הכי קל זה דרך האתר.
המחירים הם כבר לחיילים / חיילים משוחררים - זה תכלס מי שלומד פסיכומטרי... :)

אוקיי תודה.
יש הגבלת זמן לצפייה בשיעורי הVOD?
אני עתיד להשתחרר במרץ ומתכנן לגשת למועד יולי.
מתי אתה ממליץ לי לקנות את הערכה? (יכול להיות שיהיו שינויים בה בקרוב?) ובאיזה שלב אתה ממליץ לרכוש ולהשתמש בפסיכומטריקס?
האם יש בערכה תוכנית לימודים מכוונת לאיך ללמוד ומתי?

2 שאלות אחרונות לפני הרכישה -
1. הספרים לא עתידים להשתנות בזמן הקרוב?
2. הבנתי שהפסיכומטריקס זה רק לשלושה חודשים - עד מאי.. יש אפשרות להאריך את זה בסכום סמלי עד מועד יולי?


פורסם על-ידי: אלעד שווייצר (פסיכו)
תאריך פירסום: 02/פברואר/2016 ב- 18:06
עונה לך בפרטי

-------------
פסיכו - http://psycho.co.il - פסיכומטרי חינם!


פורסם על-ידי: yahavzar171
תאריך פירסום: 02/פברואר/2016 ב- 19:24
זהו אותי שכנעת סופית - רכשתי את הערכה המורחבת.
שיהיה לי ולכל הנגשים בהצלחה


פורסם על-ידי: אלעד שווייצר (פסיכו)
תאריך פירסום: 02/פברואר/2016 ב- 21:45
בהצלחה!

-------------
פסיכו - http://psycho.co.il - פסיכומטרי חינם!


פורסם על-ידי: מנחם שמשי
תאריך פירסום: 02/פברואר/2016 ב- 21:55
אני שמח לאשר את דבריו של אלעד.

אני מלמד פסיכומטרי כבר עשר שנים ומאות תלמידים עברו דרכי - בהתחלה בקבוצות קטנות באופן פרטי, ובשנים האחרונות תחת מכון "שמשי פסיכומטרי" שפתחתי.
בשנים הראשונות עשיתי בדיקות שונות, והדרכתי קבוצות באמצעות ספרים מחברות שונות (אנקורי, קידום, יואל גבע, ezway ועוד). עד שפגשתי את אלעד והכרתי את "פסיכו". מאז אני לא עוזב אותם. באמת שאין מה להשוות לערכות אחרות.
מגיע להם שאפו ענק על כל העבודה המטורפת שהם עושים.

בהצלחה לכולם!


פורסם על-ידי: intersys
תאריך פירסום: 20/פברואר/2016 ב- 19:24
אני לא למדתי דרך כל הערכה אלא קניתי ספרים נוספים בנוסף לקורס שעשיתי בקידום. הספרים ברמה מאוד גבוהה וברורים. יתרה מזאת, אלעד עזר לי רבות כאן בפורום, דבר אשר לא מובן מאליו, מפני שלא הייתי לקוח.
ממליץ בחום רב.


פורסם על-ידי: yahavzar171
תאריך פירסום: 09/אוגוסט/2016 ב- 22:10
כתבתי באשכול ההוא אבל הרגשתי צורך לכתוב גם כאן בקצרה ולסכם..
מסכם תקופה ארוכה של התלבטות לגבי תהליך הלמידה לפסיכו, למידה לפסיכו - היום הגדול של הפסיכומטרי והיום העוד יותר גדול של התוצאות.
מי שטעה - בסוף בחרתי ללמוד עם הערכה של פסיכו ולא התאכזבתי, קיבלתי את הציון ששאפתי אליו (באופן מפתיע בדיוק של על הנקודה), שיפרתי בכל התחומים מהפסיכומטרי הראשון שעשיתי..
אנגלית +22
מילולי +36
כמותי +2 (אבל היי הנקודת פתיחה שלי הייתה מראש גבוהה ממש)
תודה לאלעד, עודד ולכל נבחני אפריל/יולי שהעברתי איתם חודשי למידה ארוכים , מעייפים אך מועילים.
התשובה המפורטת עזרה לי לבחור, ואין ספק שזו הייתה הבחירה הנכונה.


פורסם על-ידי: הדסה מישהו
תאריך פירסום: 20/אוגוסט/2016 ב- 22:02
הי אלעד אני נירשמתי למועד ספטמבר ממש עוד שבועיים לערך אני נימצאת בקורס ומאד מתוסכלת אני לא רואה את פירות ההשקעה שלי ובכלל לא מיתחברת לדרך הלימוד ויש לי יכולת לימוד גבוהה ביותר וקליטה מהירה בקיצור אני ממש לא יודעת מה לעשות אם תוכל לכוון אותי ולעזור לי אני מאד אשמח ; כמו כן אני רוצה לקנות את הערכה שלכם למרות הזמן הקצר (חבל שראיתי אתכם רק עכשיו..) בכל מיקרה לעבור על כל הספרים זה נישמע לי ממש הזוי למרות יכולת הלמידה שלי וגם לא בטוח שזה יעיל ותוסיף את הלחץ שלי אז אם תוכל לעזור לי הדסה
.



פורסם על-ידי: הדסה מישהו
תאריך פירסום: 20/אוגוסט/2016 ב- 22:03
הי אלעד אני נירשמתי למועד ספטמבר ממש עוד שבועיים לערך אני נימצאת בקורס ומאד מתוסכלת אני לא רואה את פירות ההשקעה שלי ובכלל לא מיתחברת לדרך הלימוד ויש לי יכולת לימוד גבוהה ביותר וקליטה מהירה בקיצור אני ממש לא יודעת מה לעשות אם תוכל לכוון אותי ולעזור לי אני מאד אשמח ; כמו כן אני רוצה לקנות את הערכה שלכם למרות הזמן הקצר (חבל שראיתי אתכם רק עכשיו..) בכל מיקרה לעבור על כל הספרים זה נישמע לי ממש הזוי למרות יכולת הלמידה שלי וגם לא בטוח שזה יעיל ותוסיף את הלחץ שלי אז אם תוכל לעזור לי הדסה





.



פורסם על-ידי: עודד חיפה
תאריך פירסום: 20/אוגוסט/2016 ב- 22:09
הדסה שלום, מציע לך לפתוח שרשור חדש ובו להסביר מה היעד שלך, מה הרקע (בגרויות וכו'), על כמה את עומדת כיום, איך למדת ואיפה ואז אפשר יהיה לייעץ לך.

כבר אני אומר - בשבועיים איך הרבה מה לעשות, ולא אמליץ לך לרכוש ערכה. אולי ספר או שניים.

עודד, צוות "פסיכו"


פורסם על-ידי: הדסה מישהו
תאריך פירסום: 20/אוגוסט/2016 ב- 22:44
וואו איך אתם מגיבין מהר תודה
אז ככה זו הפעם השניה שאני ניגשת קיבלתי בבחינה הקודמת 50% וזה כשלמדתי את החומר לצד לימודי תיכון ומיספרים של שנת1998 .. כשהעיקרי ביניהים הינו ספר עב כרס של אנקורי וכן פתירת מלא בחינות של המרכז הארצי כרגע אני עומדת על ציון של 51% מיסימולציה של הקורס ככה הם כתבו .; פרט לכתיבת המאמר ובזה אני חזקה


פורסם על-ידי: עודד חיפה
תאריך פירסום: 20/אוגוסט/2016 ב- 22:45
ואיך התכוננת הפעם? איפה למדת? כמה השקעת, מבחינת שיעורי בית ונוכחות בשיעורים?

לאן את שואפת להגיע?


פורסם על-ידי: הדסה מישהו
תאריך פירסום: 20/אוגוסט/2016 ב- 22:56
קודם כל אני חייבת לענות בעיניין ההשקעה כי הוצאתי ואני מוציאה את כל כוחותי ומירצי בישביל זה אין שאלה אחת בקורס שאני נותנת לה לעבור על ידי בלי שאבין אותה מהיסוד ועד הבסיס עד כמה שניתן אני פשוט חורשת אני אוהבת ללמוד (אבל לחץ- ממש לא) לגבי איזה קורס כתבתי לכם בטופס הרשמה לפורום מבחינת השאיפה אומר לך שהייתי בטוחה במאה אחוז שאקבל מעל 700 כי אין סיבה שלא זאת אומרת לא הייתה סיבה הישקעתי כסף ואת כל כולי


פורסם על-ידי: עודד חיפה
תאריך פירסום: 20/אוגוסט/2016 ב- 23:27
אני לא יכול לראות כרגע איזה קורס את לומדת (עונה מהפלאפון ולא מהמחשב), אך יכול לומר לך בבטחון די מלא שבשבועיים לא ניתן ללמוד יותר מדי, ובטח שלא לשפר מ50% (סביב 500) ל700+.

אני מציע לך כרגע להמשיך בלו"ז הקורס שלך, לגשת, ואחרי הבחינה לחשוב מה עושים הלאה. אם זה לקנות ערכה של פסיכו, ללכת לקורס נוסף, וכו'. אני גם די בטוח שניתן השנה לגשת גם לדצמבר אחרי ספטמבר, ואין צורך בצינון (תבדקי אותי, לא 100%).


פורסם על-ידי: הדסה מישהו
תאריך פירסום: 20/אוגוסט/2016 ב- 23:36
מה דעתך על קניית הספר מרתון 700 או משהו כזה כדי לעלות בכמותי כי אני לא מרגישה בטוח אולי מה שמאכילים אותי בקורס הוא לא ברמה ?


פורסם על-ידי: עודד חיפה
תאריך פירסום: 20/אוגוסט/2016 ב- 23:39
אם את מחפשת תרגול נוסף שיקיף את כל החומר הכמותי - ספר מרתון רגיל יהיה יעיל משמעותית ממרתון 700.

מרתון 700 מכיל שאלות שבכל פרק ניתן למצןא 2 ברמתן בערך, וידרוש ממך המון השקעה ביחס לתועלת. במצה אותו את מתארת - הייתי הולך ללא ספק על ה700 הרגיל, שמכיל שאלות מכל הסוגים והמינים.


פורסם על-ידי: הדסה מישהו
תאריך פירסום: 21/אוגוסט/2016 ב- 00:06
יש בו תשובות מפורטות ב2 היביטים?


פורסם על-ידי: עודד חיפה
תאריך פירסום: 21/אוגוסט/2016 ב- 00:08
לא.

בשביל זה אנחנו פה :)


פורסם על-ידי: הדסה מישהו
תאריך פירסום: 21/אוגוסט/2016 ב- 00:12
ספרים של מסלול ... יגישו אותי כמצופה? ועל בטוח? האם הם ממצים את היכולות השכליות? ומה לגבי סימולציות קראתי אצלכם שעדיף לא להסתמך עליהין כי הן לא משקפות את רמת הבחינה?


פורסם על-ידי: עודד חיפה
תאריך פירסום: 21/אוגוסט/2016 ב- 00:15
אני נמנע מלדבר על ערכות אחרות, מה גם שזה סובייקטיבי. לאחי הקטן לא הייתי נותן ללמוד עם זה, זה אני יכול לומר לך בלב שלם.

סימולציות של המרכז הארצי משקפות מצוין. סימולציות של מכונים - פחות.



הדפס דף | סגור חלון