הדפס דף | סגור חלון

מבחן אמיר, תודה ענקית!

הדפס טופס: פסיכו - פסיכומטרי חינם!
קטגוריה: Psycho - עוזרים לך לעבור את המבחן
שם טופס: פסיכומטרי ומבחן אמיר - שאלות באנגלית
תאור הפורום: נתקעת בפרק האנגלית? יש לך שאלות על מבחן אמיר? המדריכים של פסיכו יענו לך על השאלות
כתובת: http://psycho.co.il/forum/forum_posts.asp?TID=13381
תאריך הדפסה: 29/מרס/2024 ב- 16:00


נושא: מבחן אמיר, תודה ענקית!
פורסם על-ידי: itay1221
נושא: מבחן אמיר, תודה ענקית!
תאריך פירסום: 18/מאי/2017 ב- 02:42
היי אלעד,
אני לא נוהג בדרכ לכתוב הודעות כאלו, אבל הפעם זה שונה.

אני סטודנט להנדסת תוכנה, וניגשתי למבחן אמיר בשביל הפטור בפעם השנייה לפני כחודש, אחרי שגם במועדי פסיכו וגם באמיר הקודם, הציון שלי לא היה מדהים באנגלית, ורחוק מפטור כמעט ב20 וקצת נקודות. בבחינה האחרונה אני פשוט למדתי את כל, בדגש על כל המילים במילון שלכם חחח ומפחיד עד כמה זה עזר. לא רק למבחן אלא גם לידע האישי. קיבלתי השבוע את הציון ולא האמנתי שהמרכז הארצי נתן לי את הפטור אחרי 4 בחינות, עם ציון 238. אז תודה ענקית, המילון היה מעולה! (בהשוואה למילון שהיה לי בפסיכו מקידום, אין מה להשוות, מי שלא מאמין או חושב שזה סתם פרסומת מוזמן לבדוק ולהתרשם בעצמו).

אבל, הערות לשיפור- ספרי ההכנה עצמם מאוד לא רלוונטים מכמה סיבות - קודם כל בבחינה עכשיו יש 22 שאלות ולא 25-28 שאלות, חשוב מאוד לעדכן את זה כי גם הזמן קצר יותר. המבנה הוא ממש כמו של הבחינה הפסיכומטרית עכשיו לעומת פעם.זה היה כככה ברצף בשני המועדים.

דבר נוסף, השאלות דווקא בספר הבחינות מאוד קלילות, הטקסטים קצרים מדי ולא מותאמים לרמה של הבחינה. בבחינה יש פער ברמת הקושי לעומת הספרים. בסופו של דבר עברתי לפתור את הבחינות של המרכז הארצי וחבל, כי כמו שהמילון ברמה מאוד גבוהה, ככה אני חושב שגם החומרים יכולים להיות.

מקווה שעזרתי לכם להשתפר, תודה ענקית!



תגובות:
פורסם על-ידי: אלעד שווייצר (פסיכו)
תאריך פירסום: 21/מאי/2017 ב- 23:45
תודה איתי, אנחנו מודעים לשינוי במספר השאלות ובזמנים - אגב, זה משהו לא קבוע - גם באתר של המרכז הארצי המבחנים לדוגמה כוללים 27-29 שאלות בפרק. בכל מקרה, אנחנו בתהליך של עדכון הספרים בכל הפרטים שציינת.

תודה ובהצלחה!

-------------
פסיכו - http://psycho.co.il - פסיכומטרי חינם!



הדפס דף | סגור חלון