הדפס דף | סגור חלון

פעם חמישית גלידה

הדפס טופס: פסיכו - פסיכומטרי חינם!
קטגוריה: Psycho - עוזרים לך לעבור את המבחן
שם טופס: פסיכומטרי - שאלות כלליות
תאור הפורום: אתם שואלים והמדריכים של פסיכו עונים
כתובת: http://psycho.co.il/forum/forum_posts.asp?TID=13607
תאריך הדפסה: 28/מרס/2024 ב- 22:52


נושא: פעם חמישית גלידה
פורסם על-ידי: karinP
נושא: פעם חמישית גלידה
תאריך פירסום: 27/ינואר/2019 ב- 15:11
היי!
קוראים לי קארין ואני רוצה ללמוד רפואה השנה (אוקטובר 19).
אני מתכננת לגשת שוב לפסיכומטרי באפריל, זו תהיה הפעם החמישית שאני ניגשת למבחן.
בפעם האחרונה קיבלתי 712, כמותי 133, מילולי 137, אנגלית 147. עשיתי את הפסיכו' הזה תוך כדי צבא בתפקיד מאוד דורשני (משמרות).
אני מרגישה שבאנגלית אני שוחה לגמרי ולרוב אני לא עושה אף טעות, במילולי טוב יחסית כשלרוב אני עושה מקסימום 4 טעויות בפרק וגם מסיימת אותו הרבה פעמים לפני הזמן.

הבעיה העיקרית שלי זה כמותי- לפעמים אני יכולה להגיע ל19 שאלות נכונות, אבל במקביל לעשות פרק עם 14. בכללי אני מרגישה די חסרת ביטחון בכמותי למרות שאני משתדלת לעבוד לפי כל השיטות הפסיכומטריות. נראה שהרבה פעמים קורה שיש לי תנודות גדולות בתוצאות שאני מקבלת. כל ציון בפרק הכמותי הוא כמו "ביצת הפתעה" מבחינתי...

אולי חשוב שאציין שהגעתי למבחן האחרון כשהשיטה של לפתור את כל השאלות שקלות לי בפרק ואז את הקשות לא ממש נתפסה אצלי עדיין. אני מתכוונת שלדעתי, למרות שניסיתי ליישם אותה, עדיין לא הרגשתי שיפור משמעותי באמצעותה כי היה יוצא שעדיין היו נשארות לי הרבה שאלות לפתור בסוף הפרק. הקטע המעניין הוא שאני לא חושבת שיש לי פערי ידע גדולים- אני כן מבינה את החומר שמועבר בשיעור המוקלט ולרוב התשובות שלי בתרגולים נכונות.
מצד שני, כשפתרתי שאלות בספר 700 הרגשתי שמאוד קשה לי ואני ממש נלחמת עבור כל שאלה.
יש לי כבר רשימה התחלתית של כל הנושאים שאני מרגישה חלשה בהם- אבל לפני שאני מתחילה, הייתי שמחה אם תוכל לומר לי מה אתה חושב שהכי יעזור לי.
בכללי הבנתי שהנושא הכי כאוב אצלי בכמותי זה בעיות וגם קצת גיאומטריה- במיוחד מעגלים ומצולעים (כל התכונות שלהם תמיד מבלבלות אותי).

בכל מקרה, משמעת עצמית זו לא בעיה אז כל מה שצריך לעשות אעשה:-)

תודה רבה אלעד!

נ.ב- ממש אהבתי ללמוד עם פסיכו, הגישה והשיטה שהצעתם ממש ישבו עלי בול. השיעורים המקוונים היו מעניינים ומצחיקים והרגשתי שבפעם הראשונה בחיי - ללמוד לפסיכו' לא היה כזה נורא :-)



הדפס דף | סגור חלון