הדפס דף | סגור חלון

איך ללמוד לפסיכומטרי שני

הדפס טופס: פסיכו - פסיכומטרי חינם!
קטגוריה: Psycho - עוזרים לך לעבור את המבחן
שם טופס: פסיכומטרי - שאלות כלליות
תאור הפורום: אתם שואלים והמדריכים של פסיכו עונים
כתובת: http://psycho.co.il/forum/forum_posts.asp?TID=13629
תאריך הדפסה: 28/מרס/2024 ב- 15:37


נושא: איך ללמוד לפסיכומטרי שני
פורסם על-ידי: ShaiKaminka
נושא: איך ללמוד לפסיכומטרי שני
תאריך פירסום: 01/אוקטובר/2019 ב- 19:08
היי כולם ושנה טובה,

קודם כל - אלעד, הפורום הזה מטורף. נעזרתי בו לא מעט וכשהבנתי שיש לי התייעצות הרגיש לי מאוד טבעי לבוא לפה, בידיעה שאני אקבל תשובה אמינה ואובייקטיבית. תודה!

ועכשיו לעניינו -

אני לפני פסיכומטרי שני (דצמבר 2019, ניגשתי ביולי 2019), תלמיד תיכון. אני עושה פסיכומטרי כי אני רוצה להתמיין למסלול של עתודה רפואית. למבחן הקודם למדתי בקורס הפסיכומטרי של המדינה, אבל מעט מאוד; כמה חודשים לפני למדתי באופן קבוע כמעט במשך חודש בערך, ואז התחיל עומס בלימודים ובמסגרות אחרות ולא המשכתי... ואז בערך חודש לפני התחלתי ללמוד עם ספרים של יואל גבע (למרות שלא באמת ידעתי מה אני עושה, סתם עניתי על קצת שאלות על עיוור) אבל לא באדיקות, ונגיד שבועיים לפני התחלתי לעשות סימולציות. עשיתי לדעתי 4 בערך, והגשתי 2 חיבורים לבדיקה. מה שכן, לא למדתי מילים בעברית כמעט בכלל (מתוך הבנה, אולי מוטעית, שכדאי לי להשקיע את הזמן יותר בחיבור, בהבנת הנקרא וכו' מאשר במילים שאת חלקן אולי אפשר להבין מהקשר ומבנה) ואנגלית לא תירגלתי בכלל חוץ מהסימולציות (דובר אנגלית שפת אם)

ביולי קיבלתי 708 סופי (147 במילולי ובאנגלית, 121 בכמותי), ציון גבוה אבל ממה שהבנתי לא מספיק לעתודה רפואית בכלל. אני רוצה להעלות לאיזור ה-740, באידיאל גם יותר.

בחיבורים הייתי יציב בבדיקות על 5 בשני המדדים, אז אני צריך להמשיך לתרגל אבל לא באגרסיביות, ושוב, אנגלית פחות רלוונטי, אז רוב הדגש הוא בכמותי, וגם קצת במילולי (מרגיש לי שקצת בפוקס קיבלתי 147...)

איך לדעתכם הכי נכון ללמוד? ברור לי שקורס רגיל לא יהיה נכון עבורי, כי זה לחזור על המון, כולל על כל הבסיס של מתמטיקה שאני עדיין מתעסק בו בבי"ס כל הזמן ועל אנגלית שאני לא צריך. לא בטוח אם נכון ללמוד לבד (ואיך בכלל?), עם מורה פרטי, עם קורס שמיועד למבחן שני, עם קמפוס שוב...

תודה לכל העונים!



תגובות:
פורסם על-ידי: אלעד שווייצר (פסיכו)
תאריך פירסום: 02/אוקטובר/2019 ב- 11:24
לדעתי לעבוד לפי התכנית של קמפוס ורק למצוא מקורות תרגול נוספים. אם זה עם הספרים של פסיכו אז יש בעמוד הבית באתר תכנית לימוד משולבת של פסיכו עם קמפוס וזה מאוד נח. אם זה עם ספרים אחרים אז לתרגל בהם לפי הנושאים בתכנית הלימוד של קמפוס.

אני לא רואה שום צורך בקורס רגיל, משפרים או מורה פרטי, כשאתה יכול לקבל בקמפוס ב-250 שקלים בקורס המתוגבר שיעורי חזרה כיתתיים ו-7 שיעורים פרטיים (ו-7 חיבורים).


-------------
פסיכו - http://psycho.co.il - פסיכומטרי חינם!


פורסם על-ידי: ShaiKaminka
תאריך פירסום: 07/אוקטובר/2019 ב- 10:00
קודם כל, תודה על התשובה!

איזה ספרים של פסיכו היית ממליץ לקנות?
כמה תרגול של יסודות וחוקים לדעתך צריך? קצת? בכלל לא? קצת הרבה?


פורסם על-ידי: אלעד שווייצר (פסיכו)
תאריך פירסום: 07/אוקטובר/2019 ב- 11:33
בגלל שאתה חזק מאוד ה במילולי ובאנגלית הייתי מציע לקחת כמעט רק ספרים של כמותי - ספרי תרגול בכל נושא, ספרי שאלות 700,חשיבה פסיכומטרית, מרתון וניהול זמנים (כי הרוב שלהם זה כמותי)


-------------
פסיכו - http://psycho.co.il - פסיכומטרי חינם!



הדפס דף | סגור חלון