הדפס דף | סגור חלון

איך להמשיך מכאן?

הדפס טופס: פסיכו - פסיכומטרי חינם!
קטגוריה: Psycho - עוזרים לך לעבור את המבחן
שם טופס: פסיכומטרי - שאלות כלליות
תאור הפורום: אתם שואלים והמדריכים של פסיכו עונים
כתובת: http://psycho.co.il/forum/forum_posts.asp?TID=9628
תאריך הדפסה: 29/מרס/2024 ב- 05:25


נושא: איך להמשיך מכאן?
פורסם על-ידי: דניאל אלבז
נושא: איך להמשיך מכאן?
תאריך פירסום: 12/אוגוסט/2014 ב- 19:32
אני ניגש לפסיכומטרי משולב-אנגלית ואני עובד מאוד קשה על מנת להשיג ציון פסיכומטרי גבוהה מספיק בכדי להתקבל לעתודה לרפואה. ניגשתי לבחינה הפסיכומטרית הראשונה שלי בכיתה י לאחר שלמדתי במשך חצי שנה, בזמן הזה עשיתי קורס של לחמן, קורס של ספרי GRE ורכשתי מספר ספרים של פסיכו.
בסופו של דבר הייתי מאוד לחוץ במבחן, והוצאתי 673 (מילולי- 124, כמותי- 127, אנגלית-150), בסימולציות שעשיתי הציונים של נעו לרוב מעל 710 והיו בודדים (אולי שניים) שהיו בסביבות ה690, לכן הרגשתי שאני רחוק מלמצאות את הפוטנציל שלי. במועד יולי האחרון, סוף י"א, לא היה לי הרבה זמן ללמוד לפסיכומטרי בגלל שניגשתי מיד לאחר הבגרויות. עברתי לעומק על ה"פסיכו כיס" וזה עזר לי מאוד, ותרגלתי מבחנים במרכז הארצי, הזנחתי קצת את מטלת הכתיבה ואני חושב שהדבר בה לידי ביטוי בציון. הוצאתי בפעם השני 675 (כמותי- 132, מילולי - 119,אנגלית- 150)
אני מנסה להבין לאן להמשיך מכאן , הסימולציות שעשיתי לפסיכומטרי השני היו בממוצע עוד יותר גבוהות, עם ממוצאת הבגרויות שלי אני צריך לפחות 710 כדי להתקבל לעתודה לרפואה. אני קצת לא בטוח איך להמשיך מכאן, לא כל כך ברור לי למה יש פער כל כך גדול בין הסימולציות (של המרכז להערכה) לציונים שלי בפועל? כאשר אני פותר מבחנים משולבים אני עושה את הכמותי בעברית, ואת המילולי באנגלית, גם הכתיבה באנגלית....



תגובות:
פורסם על-ידי: אלעד שווייצר (פסיכו)
תאריך פירסום: 13/אוגוסט/2014 ב- 00:47
אז נתחיל בחדשות הטובות (והברורות) - על אנגלית אתה לא צריך לעבוד...
מה שנשאר זה הכמותי והמילולי.
אתה כבר נמצא באזור הגבוה של הסקאלה, ולכן במצב כזה ההמלצה היא לתחקר טוב יותר את הסימולציות שאתה עושה כדי להבין במה בדיוק להשתפר.
כמו שברור שבאנגלית אין לך מה לבזבז את הזמן, צריך לבדוק באיזה נושאים בכמותי ובמילולי אתה שולט פרפקט ולא צריך לגעת בהם, ובמה אתה כן צריך להשקיע.
בצורה כזו אתה תמקד את הלימוד בנושאים הספציפיים שמורידים לך את הציון.

-------------
פסיכו - http://psycho.co.il - פסיכומטרי חינם!


פורסם על-ידי: דניאל אלבז
תאריך פירסום: 13/אוגוסט/2014 ב- 22:50
תודה על התשובה המהירה :) אני אנסה ואעדכן כאן בהמשך..


פורסם על-ידי: דניאל אלבז
תאריך פירסום: 30/אוגוסט/2014 ב- 17:28
שלום, יש לי שאלה לגביי הספרים, קניתי שני ספרים מכם של גאומטריה ושל אלגברה על מנת לעבור על כל הנושאים ולוודא שאני שולט בהכל, רציתי לשאול אותך איך אתה ממליץ לעבוד עם הספרים, האם לפתור מההתחלה לסוף? או האם לעשות קודם את התרגילים הרגילים ורק אחכ את התרגילי קצה? אני ניגש למועד פברואר ולכן אני חושב שעד אז אני יכול ממש להשתפר בחלק הכמותי ובכתיבה המילולית באנגלית. בכמותי אני פחות שולט באלגברה המסובכת יותר (לרוב תרגילים טריקים שבסוף הפרק.) האם אתה ממליץ לי לשמור את הספר של האלגברה לסוף או דווקא להתחיל ממנו? והאם זה בכלל משנה?
תודה מראש,
-דניאל אלבז


פורסם על-ידי: אלעד שווייצר (פסיכו)
תאריך פירסום: 01/ספטמבר/2014 ב- 15:14
ההמלצה משתנה בהתאם ליכולת ולשליטה בכל תחום.
אם יש נושא שאתה חזק בו, אז כדאי לעשות גם את שאלות הקצה.
אם אתה חלש יותר בנושא מסוים, עדיף לא לגעת בשלב הזה בשאלות הקצה, ולחזור אליהן בסוף, אם בכלל.


-------------
פסיכו - http://psycho.co.il - פסיכומטרי חינם!



הדפס דף | סגור חלון