מבחינתי בדיוק להפך, שכל הבחינה תהיה מילולי ולעזעזל עם מספרים...
לגביי הבנת הנקרא: עד לא מזמן הייתי קוראת את הקטע ותוך כדי פותרת את השאלות, אבל לא מזמן התחלתי בשיטה שעובדת לי יותר טוב: לפני הקטע לעבור שאלה שאלה ולעשות את הדברים הבאים:
להדגיש בקו על מה השאלה שואלת (לדוגמא "עפ"י פסקא 3" או "על פי המאמר") ולעשות סימון קטן בקטע ליד פסקה שיש עליה שאלה או אפילו לרשום ליד הפסקה רמז לשאלה כמו "משנתו של גלילאו?"
שאלות שבהן שואלים על מילה מסוימת- למצוא את המילה בקטע ולסמן אותה
לגביי איזה חלקים מהקטע לקרוא- לדעתי יותר מהר פשוט לקרוא הכל ברפרוף מאשר לנסות להשלים את מה שלא קראת מתוך ההקשר, זה סתם מסבך וגורם לך לקרוא הלוך ושוב והלוך בקטע כדי למצוא את פיסת המידע שהיית צריך.
לגביי הסדר,
אני תמיד עושה את הבנת הנקרא בתור חלק ראשון או שני, כי הוא דורש הרבה יותר סבלנות ורוגע משאר החלקים. אני עושה אותו, ואז מעלה הילוך.
מקווה שעזרתי.