מחבר |
נושא חפש אפשרויות הודעה
|
פסיכו.
חבר בכיר
הצטרף: 07/מרס/2016
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 760
|
ציטוט תגובה
נושא: ספר 700 פורסם: 08/אוגוסט/2016 ב- 11:05 |
עמוד 123
תרגיל 2
לא הבנתי וגם את הפתרון לא ממש הבנתי..
תודה
|
|
אלעד שווייצר (פסיכו)
מנהל פסיכו
מנהל הפורום
הצטרף: 02/מאי/2006
כתובת: תל אביב
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 18183
|
ציטוט תגובה
פורסם: 08/אוגוסט/2016 ב- 11:18 |
שואלים מה הכי גדול.
תשובות 1 ו-3 נפסלות כי הן 1 או קטנות מ-1
ההשוואה בין 2 ל-4 - על שתיהן יש את אותה פעולה אז אפשר להתעלם ממנה - 1.2 יותר גדול מ-1.1
|
|
|
פסיכו.
חבר בכיר
הצטרף: 07/מרס/2016
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 760
|
ציטוט תגובה
פורסם: 08/אוגוסט/2016 ב- 11:22 |
אוקיי האמת שזכרתי שכשיש את אותה פעולה אפשר להתעלם ולהסתכל על מה שיש בתוך השורש לכן פסלתי את 1.1..
אבל למשל בתשובות כתוב שבגלל ש1.2 גדול מ1 תוצאת התרגיל תהיה גדולה מ1 ולי זה פחות ברור..לא חזקה בדברים האלה ולא ידעתי שהתוצאה תהיה גדולה מ1..
תודה שוב
|
|
אלעד שווייצר (פסיכו)
מנהל פסיכו
מנהל הפורום
הצטרף: 02/מאי/2006
כתובת: תל אביב
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 18183
|
ציטוט תגובה
פורסם: 08/אוגוסט/2016 ב- 12:18 |
המספרים מחולקים לתחומים, ומספר לא יכול לעבור תחום (אלא אם כן זו חזקה שלילית או חזקה זוגית למספר שלילי).
זאת אומרת שאם מספר גדול מאחד, לא משנה איזו חזקה נשים לו או איזה שורש, הוא תמיד יישאר גדול מ-1.
|
|
|
פסיכו.
חבר בכיר
הצטרף: 07/מרס/2016
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 760
|
ציטוט תגובה
פורסם: 08/אוגוסט/2016 ב- 12:20 |
תודה רבה.
|
|
פסיכו.
חבר בכיר
הצטרף: 07/מרס/2016
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 760
|
ציטוט תגובה
פורסם: 08/אוגוסט/2016 ב- 12:46 |
בעמוד 133 שאלה 1..הפכתי את הביטוי לתרגיל חיבור קודם כל..ואז 'ניתקעתי' ניסיתי לחשוב מה הנתונים האחרים מוסיפים לי..ואז אמרתי טוב אולי להציב מספרים לפי הנתונים ולבדוק..אבל אז חשבתי שאי אפשר להציב מספרים כי זה יכול 'לשנות' לי את התשובה ...לא כל כך יודעת להסביר..
כאילו שאם אציב מספרים מסוימים זה ישנה לי את התרגיל או ייתן לי מקרה פרטי. מקווה שהצלחתי להעביר את התסבוכת..אשמח לעזרה ..תודה
|
|
אלעד שווייצר (פסיכו)
מנהל פסיכו
מנהל הפורום
הצטרף: 02/מאי/2006
כתובת: תל אביב
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 18183
|
ציטוט תגובה
פורסם: 08/אוגוסט/2016 ב- 13:54 |
כל השאלות האלה נפתרות בהצבת מספרים.
אם זה נכון עבור אותיות, זה נכון עבור כל מספר שמתאים לנתונים.
נערך ע"י אלעד שווייצר (פסיכו) - 08/אוגוסט/2016 ב- 13:55
|
|
|
פסיכו.
חבר בכיר
הצטרף: 07/מרס/2016
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 760
|
ציטוט תגובה
פורסם: 10/אוגוסט/2016 ב- 13:02 |
עמוד 379 שאלה 15
בהתחלה הסתבכתי עם משוואות ועוד ולא הצלחתי לפתור..
עזבתי את זה וחזרתי לזה אח"כ והורדתי גובה מA לBC וראיתי שהבסיס הוא גם X
אחר כך סימנתי עם העיפרון בערך וראיתי שהמקביל לAD הוא קצת יותר מ2x סה"כ יוצא קצת יותר מ3X
זה נכון לפתור ככה? או שאסור היה לי להסתמך על הסרטוט? לא בטוחה מתי אפשר להסתמך או לא..
|
|
פסיכו.
חבר בכיר
הצטרף: 07/מרס/2016
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 760
|
ציטוט תגובה
פורסם: 10/אוגוסט/2016 ב- 13:03 |
תודה
|
|
פסיכו.
חבר בכיר
הצטרף: 07/מרס/2016
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 760
|
ציטוט תגובה
פורסם: 10/אוגוסט/2016 ב- 13:08 |
בנוסף בשאלה 16 בגלל שזה יחס אפשר להציב מספרים נכון?
אז אם שטח BED הוא 1 אז השטחים הלבנים צריכים להיות שווים ל3 לא?? למה בתשובות כתוב 4? לא מבינה..תודה מראש
|
|
אלעד שווייצר (פסיכו)
מנהל פסיכו
מנהל הפורום
הצטרף: 02/מאי/2006
כתובת: תל אביב
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 18183
|
ציטוט תגובה
פורסם: 10/אוגוסט/2016 ב- 13:09 |
במקרה הזה את לא יכולה ממש להסתמך על הסרטוט, מה שצריך לעשות זה להציב מספר נח במקום x, נניח 10, 5, ואז הגובה הוא 2, ומשם להמשיך.
|
|
|
פסיכו.
חבר בכיר
הצטרף: 07/מרס/2016
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 760
|
ציטוט תגובה
פורסם: 10/אוגוסט/2016 ב- 13:13 |
לגבי שאלה 16- לא חשוב קראתי משטח המלבן במקום הלבן
לגבי 15- למה אי אפשר להסתמך על הסרטוט אם הור מדויק?
|
|
אלעד שווייצר (פסיכו)
מנהל פסיכו
מנהל הפורום
הצטרף: 02/מאי/2006
כתובת: תל אביב
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 18183
|
ציטוט תגובה
פורסם: 10/אוגוסט/2016 ב- 14:19 |
איך יודעים שהוא מדויק? אני יכול לצייר אינסוף טרפזים שונים שעומדים בתנאי השאלה.
|
|
|
פסיכו.
חבר בכיר
הצטרף: 07/מרס/2016
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 760
|
ציטוט תגובה
פורסם: 10/אוגוסט/2016 ב- 14:21 |
אבל הסרטוטים במבחן תמיד מדויקים, לא?
|
|
Bcreative
חבר בכיר
הצטרף: 16/ינואר/2016
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 356
|
ציטוט תגובה
פורסם: 10/אוגוסט/2016 ב- 18:13 |
לא!!
תציצי בנוסחאון של הפרק הכמותי - באחד הסעיפים כתוב במפורש שאין 'לסמוך' על הסרטוטים בכל הקשור לגדלים.
העניין הוא, שלא מדובר בהתנערות מאחריות. יש שאלות שמתבססות על ההבנה הבסיסית שאי אפשר לסמוך על הסרטוט.
מתי לחשוד בזה?
כשלא נתון מספיק מידע, כששואלים על תכונות גיאומטריות, כשיש את התשובה: "לא ניתן לדעת"..
מתי אפשר לסמוך על הסרטוט?
כשנתונות צורות משוכללות.
|
|
פסיכו.
חבר בכיר
הצטרף: 07/מרס/2016
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 760
|
ציטוט תגובה
פורסם: 10/אוגוסט/2016 ב- 18:30 |
תודה לך
|
|