מחבר |
נושא חפש אפשרויות הודעה
|
shagita
חבר מסור
הצטרף: 19/מאי/2007
כתובת: Israel
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 55
|
ציטוט תגובה
נושא: לימוד לפסיכו פורסם: 14/אוגוסט/2008 ב- 11:31 |
היי,
אני סיימתי אמנם עם הפסיכומטרי, אבל אני מעבירה שיעור לאחד שחסר לו הרבה מהבסיס בכל החלקים של הפסיכומטרי.
בעקרון, הוא צריך "רק לעשות פסיכומטרי" הציון לא ממש משנה, אבל הוא רוצה קצת להשקיע.
השאלה שלי, להתחיל ללמד אותו מהבסיס הכל ואז לעבור לחלקים שהוא יותר טוב בהם, או מלכתחילה להתמקד בחלקים שהוא חזק בהם ושולט היטב???
|
|
פסיכו
מנהל פסיכו
:: טל טסונה ::
הצטרף: 01/ינואר/2006
כתובת: ישראל
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 1031
|
ציטוט תגובה
פורסם: 14/אוגוסט/2008 ב- 20:35 |
יש לך לוז מומלץ באתר, אני מציע שתעבדי לפי הלו"ז כאשר תדלגי או תרוצי ממש מהר על נושאים שהוא חזק בהם.
ושאלה קטנה, למה שמישהו יתצטרך פסיכומטרי אם אין משמעות לציון?
|
|
|
shagita
חבר מסור
הצטרף: 19/מאי/2007
כתובת: Israel
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 55
|
ציטוט תגובה
פורסם: 14/אוגוסט/2008 ב- 20:58 |
ניסיתי לעבוד איתו בצורה כזו אבל חסר לו ה-מון!! הייתי צריכה ללמד אותו דברים כמו חזקות, שורשים, מעגלים.... הוא אף פעם לא עשה בגרות או למד חומר ברמה של בגרות. שווה להתעכב על כל הפרטים האלה? (שהם בעצם רק מהוים בסיס לשאלות הקלות של הבחינה...)
ולשאלתך, גם כשאני עשיתי את המבחן היה איתי בחדר נבחן שהיה צריך להבחן רק כדי שיקרא שהוא עשה את הבחינה, הדה היה עובד מדינה או משו. במקרה הזה, הוא נרשם לתואר ראשון דרך איזושהיא מכללה והם מחלקים לרמות לפי המבחן, כך הבנתי בכ"א.
אשמח אם תענה לי מהר שאדע איך להמשיך.
|
|
פסיכו
מנהל פסיכו
:: טל טסונה ::
הצטרף: 01/ינואר/2006
כתובת: ישראל
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 1031
|
ציטוט תגובה
פורסם: 14/אוגוסט/2008 ב- 21:10 |
אז אין ברירה, ללמד מה שתספיקי, בעיקר דברים שיש סיכוי שהוא יבין.
תעברי איתו על כל ההסרת חלודה, היא הבסיס לפרק הכמותי + כמה שאלות ראשונות.
פרט לאחוזים אל תגעי בכלל בבעיות, אין טעם, המון נושאים וכל אחד שווה שאלה שתיים.
תתרכזי בעיקר באלגברה, וגאומטריה.
בפרק המילולי אין טעם ללמד שאלות הגיון, רק נושאים גדולים כמו אנלוגיות, פטל וכו'.
אם הוא טוב באנגלית אז תלמדי אותו ניסוח מחדש וקטעי קריאה ופשוט שיתרגל הרבה פרקים.
אם גם זה לא עובד... שיסמן הכל ג', גם ככה הציון לא משנה
|
|
|
shagita
חבר מסור
הצטרף: 19/מאי/2007
כתובת: Israel
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 55
|
ציטוט תגובה
פורסם: 14/אוגוסט/2008 ב- 21:41 |
חחחחח אמרתי לו שאני במקומו לא הייתי לומדת בכלל....
לשמחתי במילולי הוא מצוין, נתתי לו כמה סימולציות של פרקי מילולי. הוא עשה אותם לפי הזמן והיו לו עד 7 טעויות בפרק. זה לא נורא בכלל!!! אנגלית, אני אפילו לא מתחילה... קיצור במקום לבלבל לך כ"כ הרבה, לתרגל איתו יותר במילולי ובחלקים שהוא טוב בכמותי??
|
|
shagita
חבר מסור
הצטרף: 19/מאי/2007
כתובת: Israel
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 55
|
ציטוט תגובה
פורסם: 14/אוגוסט/2008 ב- 21:45 |
אהה.. אהה.. אפרופו שיסמן הכל ג'.. שמעתי פעם שבתשבות של הפרק באנגלית, כדאי לסמן 1 במקרה ולא יודעים את התשובה, זה נכון שיש סיכוי גבוה שהתשובה תהיה נכונה?
|
|
פסיכו
מנהל פסיכו
:: טל טסונה ::
הצטרף: 01/ינואר/2006
כתובת: ישראל
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 1031
|
ציטוט תגובה
פורסם: 14/אוגוסט/2008 ב- 22:01 |
אז הכי טוב שימשיך לתרגל מילולי, שיעבור על הטיפים באתר או שאת תלמדי אותו על מנת להוריד את כמות השאלות גם מ-7.בכמותי שיחזק טוב טוב את הבסיס, אל תעברי איתו על בעיות, זה מיותר במקרה שלו.
לגבי לסמן 1... אין שום עדיפות בין לסמן 1 ללסמן 2 ללסמן 3 בפרק זה או בכל פרק אחר...
|
|
|
shagita
חבר מסור
הצטרף: 19/מאי/2007
כתובת: Israel
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 55
|
ציטוט תגובה
פורסם: 14/אוגוסט/2008 ב- 22:14 |
תודה רבה!!
|
|
פסיכו
מנהל פסיכו
:: טל טסונה ::
הצטרף: 01/ינואר/2006
כתובת: ישראל
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 1031
|
ציטוט תגובה
פורסם: 15/אוגוסט/2008 ב- 06:41 |
בכיף
|
|
|
udikotan
חבר חדש
הצטרף: 12/אוגוסט/2008
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 7
|
ציטוט תגובה
פורסם: 19/אוגוסט/2008 ב- 02:36 |
מקווה שהוא לא קורא בפורום ורואה שהמורה שלו מבקשת כאן עצות הדרכה...
|
|