אוי, זו חידה כל כך ישנה... :-)
מה גם שלא סביר שתופיע בבחינה, ובוודאי לא עם תשובה (4) שהיא לא יכולה להופיע בבחינה.
(1) לא מתאים, כי גם מי שדובר אמת וגם השקרן יגידו כן, וזה לא עוזר לנו לדעת מי זה מי.
(2) לא מתאים, כי שניהם יגידו לא.
(3) אם אנחנו שואלים את מי שדובר אמת, הוא יגיד שהשכן שלו יגיד שהוא דובר אמת. אם אנחנו שואלים את השקרן, הוא יגיד שהשכן שלו יגיד שהוא שקרן. לפי התשובה אנחנו יודעים מי עומד מולנו.
זה מבלבל אותי כי גם השכן יכול להיות דובר אמת או שקר. לא ממש הבנתי את ההסבר. צריך לחלק את זה למקרה והשכן דובר אמת ולמקרה והוא משקר?!
אני מ ב ו ל ב ל ת!!!!!!!!
אז ככה, אני הצבתי וראיתי שאף תשובה. אבל בתשובות כתוב שיש דרך מהירה יותר וזה אומר שכבר ניתן לפסול את 2,3 בגלל סתירות לוגיות. מה הכוונה בכך?האם יש דרך לפסול תשובות מראש בלי להציב את כל האופציות כי לפעמים אני מתבלבלת?
אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה אתה לא יכול להגיב על נושאים בפורם זה אתה לא יכול למחוק את הודעותך בפורום זה אתה לא יכול לערוך את הודעותך בפורום זה אתה לא יכול ליצור סקרים בפורום זה אתה לא יכול להצביע בסקרים בפורום זה