שלום אלעד,
קראתי את ההצעה שלך בנוגע להמרת פרקי תרגול מהמתכונת הישנה לחדשה. אשמח לשמוע את דעתך בנוגע לכמה נושאים:
* פרקי כמותי- בפרקים שבהם שאלות "ההשוואה הכמותית" נמצאות בסוף הפרק (שאלות 20-25), שאלות אלה מאתגרות, ואילו יתר השאלות בפרק קלות יחסית. במצב כזה אם נתרגל רק את שאלות 1-19 אנו עלולים לפתור פרק עם שאלות קלות מדי שלא מייצגות את רמת הבחינה.
מדוע אינך ממליץ לעשות את פרקי הכמותי הישנים במלואם כולל שאלות השוואה כמותית- 25 שאלות ב-25 דק'? (למעשה, שאלות ההשוואה הכמותית מתייחסות לאותו חומר שרלוונטי גם לבחינה הנוכחית, האם אני טועה?)
פרקי אנגלית- כנ"ל, למה לא לעשות פרק מלא ב-25 דק'?
(שמתי לב שבמבחנים ישנים בהם יש 29 שאלות מרביתן קלות מאוד, ואילו במבחנים בהם יש 27 שאלות השאלות קשות יותר - כך שגם כאן נקבל רמת מבחן לא אחידה אם נותיר 22 שאלות בלבד).
פרקי מילולי- אם מחקנו את הפט"ל, מילים וביטויים ו-2 שאלות השלמת משפטים, נותרנו עם 20 שאלות בלבד.
אם כן, כמה זמן יש להקצות לכך? (סה"כ מדובר פה על 20 שאלות, לעומת המבחן עצמו שבו 23 שאלות שחלקן ארוכות יותר מבחינת כמות המלל)
אגב, אולי שווה בכל זאת לפתור גם את 2 השאלות הנותרות של השלמת משפטים ואז להגיע ל-22 שאלות (שגם זה פחות מכמות השאלות בבמתכונת החדשה)?
תודה על התייחסותך. J
נערך ע"י jaromor - 02/יוני/2013 ב- 01:33