הצטרף: 04/אוגוסט/2013
כתובת: תל-אביב
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 2
ציטוטתגובהנושא: שאלה כללית בשיווק. פורסם: 04/אוגוסט/2013 ב- 14:34
היום הייתי ברכבת וראיתי את הפרסומת החדשה של יואל גבע ("יואל גבע הוציא את הרצל מהמרפסת").
זאת לא הפעם הראשונה שמכוני פסיכומטרי עושים קמפיין גימיקי שכזה, שבו בעיקר מנסים להראות חכמים ומגניבים ופחות מנסים לשכנע מישהו להשתמש במוצר - נניח, זכור לי הקמפיין של איזי ווי שבו בעיקר העליבו אותנו ואמרו שאנחנו טיפשים, אבל שזה לא צריך להפריע לנו לקבל ציון טוב.
זה עובד, הדברים האלו? זה לא קולה, שאני מוכנה לשים עליה עשר שקל אם הפרסומת מצחיקה כדי לנסות אותה, זה קורס באלפי שקלים - ואני לא יודעת מה איתכם, אבל כשאני שמה כמה אלפי שקלים על משהו, אני מצפה שהוא יתן לי תמורה. כשאני רואה קמפיין כזה, אני לא חושבת שהם לוקחים את העסק ברצינות. יופי שהם יודעים לספר בדיחות צ'אק נוריס אחרי שכל האינטרנט עושה את זה כבר כמעט שמונה שנים - ללמד, הם יודעים? זה מה שאני הייתי חושבת, ואנילא מבינה למה אנשים אינטלגנטיים מוציאים הון תועפות על קמפיינים כאלו.
ושאלה נוספת - איזי ווי עשו קמפיין בפייסבוק שבו הם מחלקים כרטיסים לריאנה למי ששולח את התמונה הכי מוזרה שבה הוא נרגע ולומד. זה גם גימיק, אבל זה משתף את הקהל. זה היה עובד עליכם?
אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה אתה לא יכול להגיב על נושאים בפורם זה אתה לא יכול למחוק את הודעותך בפורום זה אתה לא יכול לערוך את הודעותך בפורום זה אתה לא יכול ליצור סקרים בפורום זה אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה