הצטרף: 27/יולי/2015
כתובת: נתניה
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 282
ציטוטתגובהנושא: שאלות בתרשימים לאלעד פורסם: 08/פברואר/2016 ב- 14:02
שאלה ממועד אוקטובר 2014
פרק כמותי 1 שאלה 9
הצלחתי לפתור אותה אבל רציתי לשאול מה היה קורה ללא השנים 2000,2001
איך ההייתי יודע מה החלוקה בין לומדים לבוגרים?
שאלה ממועד יולי 2015
פרק כמותי 1
שאלה 12 :מה כוונת הניסוח :"אחרת,כל סיעה מקבלת נקודה 1"
האם הכוונה לכל מקרה חוץ מסיעה אחת בקואלציה?(כלומר אפילו שתיהם באופזציה כל אחת תקבל נקודה)
או הכוונה למקרה אחת בקאולציה ואחת באופזציה?
שאלה 14 -לא הצלחתי לפתור אשמח לעזרה
אין ירידות רבועות ועליות קבועות רצופות זה כל פעם משתנה אשמח לעזרה(:
ספר אלגברה ותרשימים של פסיכו:
עמוד 413 תרשים14
אלעד אני תמיד מסתבך בניסוח שאלות כאלו:"איזה חלק יחסי מהווים הבנים מכלל התלמדים שלהם ממוצע ציונים גבוהה מ-5
למה הכוונה פו ?כי ניתן להבין את זה בשניי אופנים:
1-בנים בכללי מתוך אלה שממוצע ציונים גבוהה מ-5 כלומר יוצא 5/6
2-בנים שקבלו ממוצע ציונים גבוהה מ-5 מתוך אלה שקיבלו ממוצע ציונים גבוה מ-5 כלומר יוצא 3/6
איך יודעים למה הכוונה פו אשמח לעזרה
תרשים 14 -
האפשרות השנייה נכונה - זה הבנת הנקרא.
כתוב: איזה חלק מהווים הבנים מכל התלמידים שקיבלו מעל 5?
זאת אומרת שאתה לוקח את כל אלה שקיבלו מעל 5, ובודק כמה בנים יש מתוכם.
לגבי 9 שאלתי על סמך מה הם ידעו לחלק את היחס בין הבוגרים ללומדים למשל בשנת 2003 (איך מחלקים את זה בניהם הרי יש בטבלה המקורית לא לומדים אז איך?)
לגבי 14
איך יש2 2
הרי בשנת 1991 יש עלייה לסיעת הימין
1992 יש ירידה לסיעת הימין
1993 גם ירידה
1994 עליה
1955 עלייה
1996 ירידה
זה יוצא 1 ואז 2 ירידה ואז 2עלייה ו1 ירידה זה לא עקבי
אז לא הבנתי איך פתרתה אלעד אשמח שתסביר לי
אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים בפורום זה אתה לא יכול להגיב על נושאים בפורם זה אתה לא יכול למחוק את הודעותך בפורום זה אתה לא יכול לערוך את הודעותך בפורום זה אתה לא יכול ליצור סקרים בפורום זה אתה יכול להצביע בסקרים בפורום זה