פסיכומטרי

  שאלות נפוצות שאלות נפוצות  חפש בפורום   לוח שנה   רישום משתמש חדש רישום משתמש חדש  התחבר [משתמש קיים] התחבר [משתמש קיים]

מחזק - מחליש

 הגב למאמר הגב למאמר
מחבר
  נושא חפש נושא חפש  אפשרויות הודעה אפשרויות הודעה
Bcreative הצג רשימה נפתחת
חבר בכיר
חבר בכיר


הצטרף: 16/ינואר/2016
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 356
  ציטוט Bcreative ציטוט  הגב למאמרתגובה קישור ישיר לפירסום זה נושא: מחזק - מחליש
    פורסם: 24/פברואר/2016 ב- 14:14
חשיבה מילולית עמוד 331.
שאלה 34:
לדעתי, הנתון מחזק גם את מסקנה א'.
אנו יודעים שבחדרים א,ג ניתנה אספקת מים שוטפת, כך שהתנאים בחדרים הללו זהים, חוץ מהמוסיקה. בחדר א' הצמחים חיו יותר זמן מהצמחים בחדר ג', משמע, מוזיקה מזרחית בקול רם (שהייתה המשתנה היחיד בין שני החדרים) מאריכה את חייהם של הצמחים.

שאלה 35:
הנתון מחזק גם את מסקנה ב'.
אותו הסבר - אין הבדל בתנאים בין חדר ב' לחדר ג', חוץ מהמוזיקה. הצמחים בחדר ב' חיו יותר, כלומר מוזיקה מזרחית חלשה מאריכה את חיי הצמחים.
לתחילת העמוד
עודד חיפה הצג רשימה נפתחת
מדריך פסיכו
מדריך פסיכו
צלמית

הצטרף: 02/ספטמבר/2015
כתובת: חיפה
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 834
  ציטוט עודד חיפה ציטוט  הגב למאמרתגובה קישור ישיר לפירסום זה פורסם: 25/פברואר/2016 ב- 01:02
כדי "לחזק" משהו, את צריכה להוסיף עובדה שמשפיעה עליו. מכיוון שאין שינוי במה שהמדענים כבר ידעו לגבי החדרים הנ"ל בשני המקרים שתיארת, אין סיבה שמסקנתם לגביהם תתחזק. היא הייתה נכונה (ע"פ השאלה), נותרה נכונה, אך לא התחזקה או הוחלשה.
לתחילת העמוד
 הגב למאמר הגב למאמר

קפוץ לפורום הרשאות פורום הצג רשימה נפתחת



דף זה נוצר ב .188 שניות.
  Copyright © 2007 Psycho.co.il All rights reserved.