הסיבה לכך היא הרבה יותר פשוטה (ועצובה), ולא מתוך קונספירציה -
הם פשוט לא יודעים מה יש במבחן...
בתור מדריך לשעבר במכונים, אתה באמת רוצה ללמד את התלמידים שלך הכי טוב שאפשר.
אבל אתה מלמד מה שכתוב לך במערך השיעור, ומה שיש בספרים של המכון שלך.
הבעיה היא שהספרים נכתבו על ידי המדריכים שהיו שם לפניך, וגם הם לא מכירים את הבחינה מספיק טוב.
אז המדריכים ממציאים שאלות, השאלות נכנסות לספרים, והמדריכים אחריהם ממשיכים ללמד אותן, בלי לדעת שכלל אין כאלה שאלות בבחינה. זה לא רק באנגלית - זה קורה בעיקר בבעיות מילוליות (שם זו ממש מגפת שאלות לא רלוונטיות), וגם כמובן בשאר הנושאים.
יש לציין שבשנים האחרונות המכונים החלו להתמקצע קצת יותר, אבל עדיין חלק גדול מחומרי הלימוד אינו איכותי מספיק ויש הרבה שיטות לא רלוונטיות, לסוגי שאלות שמעולם לא הופיעו בבחינה, או שכבר שנים לא מופיעות בה, אך הן עדיין נלמדות...
נערך ע"י אלעד שווייצר (פסיכו) - 24/דצמבר/2008 ב- 21:52