פסיכומטרי

  שאלות נפוצות שאלות נפוצות  חפש בפורום   לוח שנה   רישום משתמש חדש רישום משתמש חדש  התחבר [משתמש קיים] התחבר [משתמש קיים]

שאלה| מנתח מערכות מידע - איך עושים זאת?

 הגב למאמר הגב למאמר
מחבר
  נושא חפש נושא חפש  אפשרויות הודעה אפשרויות הודעה
Kameha הצג רשימה נפתחת
חבר חדש
חבר חדש


הצטרף: 30/ינואר/2009
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 1
  ציטוט Kameha ציטוט  הגב למאמרתגובה קישור ישיר לפירסום זה נושא: שאלה| מנתח מערכות מידע - איך עושים זאת?
    פורסם: 30/ינואר/2009 ב- 20:14
קראתי על התפקיד הזה וזה מעניין אותי מאד, כמו כן עבדתי כמטמיע תכנה .

אשמח לקבל עצות על מקומות שמלמדים זאת , אילו קורסים מדובר וכל מידע חיוני שיש לכם בנושא.

המון תודה .

Kameha
לתחילת העמוד
פסיכו הצג רשימה נפתחת
מנהל פסיכו
מנהל  פסיכו
צלמית
:: טל טסונה ::

הצטרף: 01/ינואר/2006
כתובת: ישראל
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 1031
  ציטוט פסיכו ציטוט  הגב למאמרתגובה קישור ישיר לפירסום זה פורסם: 01/פברואר/2009 ב- 09:05
מהאתר wiki:
ניתוח מערכות מידע הוא עיסוק המשלב ידע מתחום מדעי המחשב מחד ומדעי הניהול מאידך, שבאמצעותו מבצעים אנליזה, בוחנים מערכת או תפיסה כל שהיא לפני מיחשובה, וקובעים קשרים לוגיים פשוטים בין מרכיבי המערכת, לשם יישומה באמצעים ממוחשבים.

מונח זה מצוי בשימוש בעיקר לצורך בדיקת מערכת, לפני התחלה של כתיבת מערכת מידע או תוכנה למערכת כלשהי, לצורך ניהולה באמצעות מחשב, אך יכול להעשות בכל שלב, גם לאחר שהמערכת כבר רצה.

לרוב באופן הניהול התקין, שלב ניתוח המערכת מהווה שלב מקדים והכנה לכתיבת התוכנה, או מערכת תוכנות מחשב, לצורך טיפול שגרתי במערכת. בדרך כלל, פעולת ניתוח המערכת גורמת לייעול המערכת, בגלל עצם ניפוי מרכיבים שאינם דרושים למערכת, או מציאת קשרים טובים יותר בין מרכיבי המערכת, מאלו הקיימים.

לדוגמה בתחום של בסיסי נתונים לפני הגישה ליישום הדרישות ובנית המערכת בפועל, נעשית בניתוח מערכות בדיקה של כל הצרכים הרצויים, התכונות ודרכי הפעולה הממוחשבות המבוקשות, איפיון האנשים שעתידים לצרוך את המערכת ודרכי עבודתם, ובהתאם לשקלול כל הנתונים, נבחרות המערכות המתאימות, חומרה, מערכות הפעלה, בסיסי נתונים וכלי הפיתוח וכן נקבעת תצורת בסיסי הנתונים ומבני הנתונים, דרכי העיבוד של המידע וצורת אמצעי קלט ופלט של המשתמשים.

לפעמים, מנתח מערכות המידע הוא מתכנת ותיק. חלק גדול ממנתחי מערכות המידע בארץ הם בוגרי מסלול הנדסת מערכות מידע בטכניון. בשנים האחרונות נפתחו מסלולי תואר ראשון בהנדסת מערכות מידע באוניברסיטת בן-גוריון ובמספר מכללות. ניתוח מערכות משלב ידע ונסיון בכל מחזור החיים של מערכת המידע, משלב הייזום, דרך האפיון והעיצוב.

אם אתה מתכוון להשקיע בתואר ראשון אז בן גוריון/ הטכניון או המכללות המובילות הן אופציה טובה עבורך.
אם אתה לא מעוניין להשקיע בתואר ראשון ובהנחה שיש לך נסיון כמתכנת תחפש מכללה פרטית בסגון ג'ון ברייס ותעבור קורס התמחות בנושא.
 
בהצלחה Star
פסיכו - פסיכומטרי חינם!
לתחילת העמוד
 הגב למאמר הגב למאמר

קפוץ לפורום הרשאות פורום הצג רשימה נפתחת



דף זה נוצר ב .141 שניות.
  Copyright © 2007 Psycho.co.il All rights reserved.