צוות פסיכו שלום.. בעבר התייעצתי כאן ואני רוצה לשאול שוב...
אני חושבת שקראתי את זה פה- משהו בדבר החכמה להשקיע את רוב המאמץ בחלק שחשוב באמת בבחינה...
השאלה שלי היא כזו:
עשיתי ביום שישי סימולציה של אפריל האחרון, וקיבלתי 653 בערך...
מילולי 55/60 שאלות [שעניתי נכון]
כמותי 34/50
אנגלית 48/54
כמו שאפשר לראות, הנק' החלשה שלי היא בכמותית.
במילולית אני די מסתדרת חוץ מהפ.ט.ל שקצת קשים [למרות שלמרבה ההפתעה בסימולציה היה הרבה יורת קל מספרי הלימוד]
באנגלית, חוץ מזה שדי התעצלתי ללמוד את המיליםאני ב"ה מסתדרת,
אבל הכמותית.. למדתי מזמן את חוקי הגיאומטריה וזה עוד בסדר. גם עם רוב הבעיות אני מסתדרת. הבעיה שלי היא כזו:
בעיות צירופים והסתברות, שאני פשוט לא מבינה. למדתי מהספר של לחמן וגם מהאתר וזה לא נכנס לראש שלי...
וגם אי שוויונות ערך מוחלט וזוגיים שאני לא ממש מצליחה לזכור.. [החומר מהבגרות כבר נשכח]...
אני גם לא מצליחה לזכור את הטריקים שלכם בגיאומטריה שמופיעים בפסיכוכיס [כל הפרופרציות בין השטחים המסומנים וכד'].
וגם- הזמן בכמותית קצת קצר לי.... אני לא ממש מספיקה.
אה, שכחתי לציין שאני לומדת לבד [בעיקר מהערכה של לחמן מלפני שנתיים ויש לי גם ספרים של היי קיו]
בקיצור. מכיוון ותכלס נותרו עוד שבועיים וחצי של ללמוד,
במה כדאי לי להשקיע הכי הרבה? [כי בסופו של דבר, יש בסה"כ 1-2 הסתברות צירופים וכו' בבחינה...]
[על אותו העיקרון של להשקיע הרבה במה שמופיע הרבה בבחינה].
איך כדאי לי לחלק את הזמן וכמה שעות להמשיך ללמוד כל יום בערך...? עוד כמה סימולציות כדאי לעשות? [מאז שהתחלתי ללמוד עשיתי רק 2].
[הציון בסימולציה האחרונה הוא זה שאני צירכה בבחינה כנראה.. למרות שאני יודעת שאני מסוגלת ליותר אבל אין עכשיו אפשרות וזמן להשלים....]
אשמח לתשובות מנחות מכיוון וחוץ ממכם אין לי עוד איזה מורה להתייעץ איתו.. :)
תודה רבה רבה!!!!
יעל