פסיכומטרי

  שאלות נפוצות שאלות נפוצות  חפש בפורום   לוח שנה   רישום משתמש חדש רישום משתמש חדש  התחבר [משתמש קיים] התחבר [משתמש קיים]

כמה המרתון בקורס באמת יכול לשפר את הציון?

 הגב למאמר הגב למאמר
מחבר
  נושא חפש נושא חפש  אפשרויות הודעה אפשרויות הודעה
talper הצג רשימה נפתחת
חבר חדש
חבר חדש


הצטרף: 15/אוקטובר/2011
כתובת: תל אביב
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 23
  ציטוט talper ציטוט  הגב למאמרתגובה קישור ישיר לפירסום זה נושא: כמה המרתון בקורס באמת יכול לשפר את הציון?
    פורסם: 26/נובמבר/2011 ב- 23:54
המורה טענה שבמרתון שלה היא שיפרה את הציון האמיתי ביותר מ140 נקודות מהסימולציה האחרונה שלפני המרתון..לך תדע איזה סימלוציה היא עשתה ואם היא בכלל של המרכז הארצי.

אלעד, כאחד שמכיר מבני קורסים, כמה באמת אפשר להשתפר בתקופת המרתון?בכל זאת זו תקופה יחסית קצרה(בקורס שלנו אמור להתחיל ביום שני, זאת אומרת 25+- ימים לפני המבחן).
לצערי אני לא מתרגל מספיק, אבל מרגיש שבזמן האחרון אני מסתדר הרבה יותר טוב עם אנלוגיות והבנת הנקרא, חוץ מזה שהפטלים שלי והשלמת משפטים מצויינים ואני בהחלט מזהה הרבה מילים, כולל מהמבחנים האחרונים בבירור אחרי שהפסיכו כיס נכתב. (בנוסף האנגלית נהדרת)
אני מפחד פשוט שברגע האמת הכל יתבלבל לי בגלל שלא למדתי כמו שצריך, במיוחד בכמותי.
האם באמת בפחות מחודש שנשאר אפשר באמת לעשות שיפור כל כך גדול?

ועל מה לדעתך כדאי לשים דגש? האם לשכוח מלמידה של עוד נושאים? בזמן האחרון רק דברים מתחילים להסתדר לי לעומק בגיאומטריה ואני זוכר את המשפטים, ומבחינת החידות המילוליות+הגיון צורני+מחזק מחליש, אני יודע את החוקים והשיטות אבל לא ממש לעומק.

הקטע הוא שאני מוצא את עצמי הרבה פעמים חסר את הבסיס במיוחד בכמותי, זאת אומרת אני יודע לפתור אבל לא זוכר לעומק ולפעמים שוכח.
שמתי לב שבמבחנים אין יותר מידי שאלות שמדברות אך ורק על הבסיס של הבסיס(נגיד נטו שברים וכו......) והרבה פעמים אני מצליח לפתור את השאלה עם ניחוש מושכל.
בהנחה ואני מעוניין לגשת למועד הקרוב, מה צורת העבודה הכי מומלצת? ולמה אני יכול לצפות במרתון? (מור קורן).
לבסוף, כמה כדאי לעבור ולהשקיע כמה שיותר ב"טריקים" לדוגמא בגיאומטריה מהפסיכו כיס? כמה שימושיים הם יהיו במבחן או לרוב תהיה שאלה אחת בלחץ שנפתרת בעיקר עם הטריקים?
לתחילת העמוד
אלעד שווייצר (פסיכו) הצג רשימה נפתחת
מנהל פסיכו
מנהל  פסיכו
צלמית
מנהל הפורום

הצטרף: 02/מאי/2006
כתובת: תל אביב
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 18183
  ציטוט אלעד שווייצר (פסיכו) ציטוט  הגב למאמרתגובה קישור ישיר לפירסום זה פורסם: 27/נובמבר/2011 ב- 11:46
אני לא מכיר הרבה תלמידים ששיפרו כל כך הרבה נקודות בשלושת השבועות האחרונים, אבל השיפור הוא אינדבדואלי, ואי אפשר להשוות אדם אחד לשני. סטטיסטית, השיפור הוא הרבה יותר קטן, אבל יש שיפור. זה משתנה מאוד ותלוי בהמון גורמים כמו למשל האם התלמיד עשה סימולציות במהלך כל הקורס או רק במרתון, מה הרמה שלו בכל נושא, עד כמה הוא השקיע בקורס וכו'.
מכיוון שיש כל כך הרבה גורמים שיכולים להשפיע, אין אפשרות לדעת כמה כל אחד יכול לשפר בתקופת המרתון.

לגבי דגשים - שוב, זה כל כך תלוי בתלמיד. הכי טוב זה להתייעץ עם המדריך/ה כי הם מכירים אותך הכי טוב.

מכל תחום במבחן כמעט יש שאלה אחת או שתים, ולכן הגישה של לא להשקיע בלימוד של משהו כי יש בו רק שאלה אחת תביא אותך למצב שבעצם לא תלמד כלום. גם כאן, כמו קודם, מה ללמוד וכמה משתנה בין אדם לאדם. אני לא יכול לומר לך על מה לשים דגש אם אני לא מכיר אותך, את יכולת הלימוד שלך ואת הרמה שלך בכל נושא - זה צריך לעשות המדריך.


פסיכו - פסיכומטרי חינם!
לתחילת העמוד
 הגב למאמר הגב למאמר

קפוץ לפורום הרשאות פורום הצג רשימה נפתחת



דף זה נוצר ב .203 שניות.
  Copyright © 2007 Psycho.co.il All rights reserved.