פסיכומטרי

  שאלות נפוצות שאלות נפוצות  חפש בפורום   לוח שנה   רישום משתמש חדש רישום משתמש חדש  התחבר [משתמש קיים] התחבר [משתמש קיים]

האם זה מבחן שנכתב ברמה של פסיכומטרי?

 הגב למאמר הגב למאמר
מחבר
  נושא חפש נושא חפש  אפשרויות הודעה אפשרויות הודעה
derekgroman הצג רשימה נפתחת
חבר חדש
חבר חדש
צלמית

הצטרף: 28/ינואר/2012
כתובת: ראשון לציון
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 1
  ציטוט derekgroman ציטוט  הגב למאמרתגובה קישור ישיר לפירסום זה נושא: האם זה מבחן שנכתב ברמה של פסיכומטרי?
    פורסם: 28/ינואר/2012 ב- 22:04
אני מדבר על המבחן לדוגמה בשם PH1 שיש באתר.
הסתכלתי רק בחלק הראשון וכבר היו טעויות באנגלית וגם תשובות לא הגיוניות?
כלומר, המבחן הפסיכומטרי יהיה חסר טעויות באנגלית ויהיה מושלם, כן? קשה מאוד להבין מה הבוחן רוצה שאני ירשום כשהמשפט שלו לא נכון בכלל..

מה שאני מדבר עליו זה דברים כמו זה:
His ____ is so great that he can neither read nor write.
אין תשובה הגיונית לזה מהתשובות, וזה גם לא ברור מה הבוחן רוצה לשמוע. אני אמריקאי ועברתי על זה עם עוד כמה אמריקאים ואפילו משהו סקוטי וכולם הסכימו שאין תשובה הגיונית. המסקנה שמגיעים אליה זה או שהבוחן אידיוט ורשם restriction שהוא התכוון לdisability, או שהבוחן החליט שignorance זה מתאים למרות שזה דרך ממש לא רגילה לכתוב את המשפט ודיבור רגיל בחיים לא היה מגיע לזה.

ואז יש את זה
This ____ shows that too many children are exploited all over the world.
וזה בסדר, זה כבר אפשר להבין שהבוחן מצפה שנגיד survey ולא letter, אבל למה? שתיהם הגיוניים לגמרי. גם בפסיכומטרי יהיה שאלות כאלה שיש שתי תשובות הגיוניות ואתה צריך לנחש מה נראה לבוחן יותר הגיוני?

ואז יש את זה
Computers can perform ____ calculation in only a fraction of a second.
שזה גם משפט לא נכון וגם התשובה יכולה להיות trigonometric והיא יכולה להיות complex, ואפילו אולי גם common.... זה גם צריך לנחש מה הבוחן רוצה. ולמרות שניתן להתווקח האם צריך לשים s בסוף של calculation או לא, רוב דוברי האנגלית שדיברתי איתם אמרו שזה לא נשמע הגיוני בלי הS. אני מצליח לקבל את זה עוד כלשהו, אבל זה בהחלט לא האנגלית הכי תקינה שקיימת בעולם..

ואז זה הכי הצחיק אותי.
Going abroad by plane is the fastet ____ of transportation.

fastet? באמת? זה אני מניח שזה סתם טעות הקלדה שבאמת לא תהיה בפסיכומטרי (למרות שהיה בגרות שרשמו antartica במקום antarctica בכל המאמר....)

בקיצור זה רק הפרק הראשון ויש דברים מאוד לא ברורים ולא הגיוניים. האם עלי לדאוג מדברים כאלה גם בפסיכומטרי, או זה רק טעויות של היוצר? אם כן אז זה ממש הורס, חשבתי זה על ידע באנגלית, אבל אני כנראה אצתרך עכשיו גם לשבת על האנגלית להבין איך הם חושבים שם..
לתחילת העמוד
אלעד שווייצר (פסיכו) הצג רשימה נפתחת
מנהל פסיכו
מנהל  פסיכו
צלמית
מנהל הפורום

הצטרף: 02/מאי/2006
כתובת: תל אביב
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 18183
  ציטוט אלעד שווייצר (פסיכו) ציטוט  הגב למאמרתגובה קישור ישיר לפירסום זה פורסם: 29/ינואר/2012 ב- 13:31
ראשית, כל החומרים נכתבו ונבדקו על ידי דוברי שפת אם אנגלית. אך כמו בכל נושא, יכולות ליפול טעויות - בין אם מדובר בטעות בתחביר או טעות הקלדה (כמו fastet).

כשכותבים אלפי שאלות, תמיד נופלות טעויות. אנחנו דואגים לעדכן ולתקן אותן כאשר אנו נתקלים בהן, ועד כמה שזה מפתיע, גם אחרי שנים עדיין מוצאים טעויות פה ושם, לא רק באנגלית.

לגבי המבחן האמיתי - גם שם יש לעיתים שאלות שיש להן 2 תשובות אפשריות או אפילו אף תשובה לא נכונה, באופן די דומה לדוגמאות שהבאת כאן.
כמובן שזה לא אמור לקרות, לא אצלנו ולא אצלם, אבל זה קורה...

בכל מקרה, חלק מהדברים שכתבת כאן ידועים וחלק חדשים לנו, ונתקן אותם.

דבר אחד שהוא מכוון - למרות שבמבחן זה לא אמור לקרות (אבל כן קורה לעיתים), ישנן לעיתים שאלות שיש להן כמה תשובות אפשריות מתוך כוונה שתבחר את התשובה המתאימה ביותר (אלו גם ההוראות בבחינה). כשזה קורה בבחינה זו פשוט טעות שלהם, אצלנו בחלק מהמקרי זה מכוון בכדי שמי שלומד מהספר ילמד להבין את הדקויות בחין המשמעויות השונות של המילים (כתבתי לעיתים - גם אצלנו לפעמים זה בטעות, אך לפעמים באופן מכוון).



פסיכו - פסיכומטרי חינם!
לתחילת העמוד
 הגב למאמר הגב למאמר

קפוץ לפורום הרשאות פורום הצג רשימה נפתחת



דף זה נוצר ב .225 שניות.
  Copyright © 2007 Psycho.co.il All rights reserved.