פסיכומטרי

  שאלות נפוצות שאלות נפוצות  חפש בפורום   לוח שנה   רישום משתמש חדש רישום משתמש חדש  התחבר [משתמש קיים] התחבר [משתמש קיים]

ללמוד לפסיכומטרי

 הגב למאמר הגב למאמר
מחבר
  נושא חפש נושא חפש  אפשרויות הודעה אפשרויות הודעה
אניעצמי הצג רשימה נפתחת
חבר חדש
חבר חדש


הצטרף: 26/יולי/2013
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 1
  ציטוט אניעצמי ציטוט  הגב למאמרתגובה קישור ישיר לפירסום זה נושא: ללמוד לפסיכומטרי
    פורסם: 27/יולי/2013 ב- 22:43
אני כרגע תלמיד תיכון, חושב על ללמוד לבד לפסיכומטרי אבל מכיוון שאין הרבה זמן ללמוד ביום, אז לפרוס פשוט את הלמידה ליותר זמן, לגשת רק באפריל-יולי. האם לדעתכם למידה כזו היא אפקטיבית? האם למידה של שעה ביום במשך חצי-שלושתרבע שנה עדיפה על למידה של 4 שעות ביום למשך חודשיים? פחות טובה?
ושאלה נוספת - אם אחליט ללכת על זה, כנראה אקנה את הספרים שלכם, האם השיעורים ב"וואלה סקול" כוללים את כל החומר? כמו בקורס? ואז זה כאילו יהיה ממש כמו שיעורים באינטרנט ואח"כ ספרים לתרגול? (וללמידה?) אמנם קצת מוזר לשאול אותכם האם אתם ממליצים על השיעורים שלכם... אבל אין לי דרך טובה יותר..
לתחילת העמוד
אלעד שווייצר (פסיכו) הצג רשימה נפתחת
מנהל פסיכו
מנהל  פסיכו
צלמית
מנהל הפורום

הצטרף: 02/מאי/2006
כתובת: תל אביב
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 18183
  ציטוט אלעד שווייצר (פסיכו) ציטוט  הגב למאמרתגובה קישור ישיר לפירסום זה פורסם: 28/יולי/2013 ב- 02:06
אין שום בעיה ללמוד איך שאתה מציע, וזו אפילו דרך טובה ויעילה יותר מלימוד אינטנסיבי.

הקורס בוואלה סקול כולל את כל החומר שאתה צריך לבחינה - זה ממש כמו לשבת בכיתה, רק יותר טוב כי אתה התלמיד היחיד - אתה יכול לעצור מתי שאתה רוצה, לחזור לאחור ולשמוע את ההסבר שוב כמה פעמים שתרצה.

לגבי ההמלצה - אתה יכול להתרשם בעצמך - יש שם ככמה שעורים חינם לדוגמה. אתה לא צריך להסתמך על ה"המלצה" שלנו. ובאותה נשימה אני אגיד משהו שאני באמת מאמין בו - זהו הקורס המקצועי והמדויק ביותר הקיים כיום, יותר מכל קורס פרונטלי אחר. רוב הקורסים ורוב ספרי הפסיכומטרי מכילים הרבה מאוד שאלות לא רלוונטיות (שלא קיימות בבחינה), כנ"ל לגבי שיטות לא רלוונטיות וכו'. הסיבה העיקרית היא שרוב מדריכי הפסיכומטרי הם סטודנטים שמלמדים שנה-שנתיים-שלוש, ואי אפשר להשוות בכלל את המקצועיות שלהם למקצועיות שלנו - זו העבודה שלנו למעלה מעשר שנים, במשרה מלאה. אנחנו הגוף היחיד בארץ שמתמחה בכתיבה ופיתוח של חומרי לימוד, ואף מכון לא מגיע לרמת המקצועיות והדיוק שלנו בכל מה שקשור לבחינה.

פסיכו - פסיכומטרי חינם!
לתחילת העמוד
 הגב למאמר הגב למאמר

קפוץ לפורום הרשאות פורום הצג רשימה נפתחת



דף זה נוצר ב .156 שניות.
  Copyright © 2007 Psycho.co.il All rights reserved.