פסיכומטרי

  שאלות נפוצות שאלות נפוצות  חפש בפורום   לוח שנה   רישום משתמש חדש רישום משתמש חדש  התחבר [משתמש קיים] התחבר [משתמש קיים]

לגבי לימודי רפואה

 הגב למאמר הגב למאמר
מחבר
  נושא חפש נושא חפש  אפשרויות הודעה אפשרויות הודעה
שימיב הצג רשימה נפתחת
חבר חדש
חבר חדש


הצטרף: 09/אוקטובר/2014
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 1
  ציטוט שימיב ציטוט  הגב למאמרתגובה קישור ישיר לפירסום זה נושא: לגבי לימודי רפואה
    פורסם: 09/אוקטובר/2014 ב- 17:39
אני מתחיל לברר לגבי לימודי רפואה ומה אני צריך לעשות לפני שאנסה להתקבל ובגלל שממוצע הבגרויות שלי לא בשמיים (מעל 100 אז לא בצורה מופרזת) אז אצטרך פסיכומטרי מאוד גבוה כדי להתקבל ללימודים באוניברסיטה. אני בודק במקביל גם לגבי לימודים בחו"ל ומצאתי באתר שמציע מידע לגבי לימודי רפואה באירופה כאן
http://www.campus-studies.co.il/siteFiles/1/283/1515.asp שתנאי הקבלה בחו"ל הם הרבה יותר הגיוניים ואפילו בהקשר לאוניברסיטה מסוימת באיטליה שאפשר ללמוד בה במסלול רפואה באנגלית שתנאי הקבלה כוללים מבחן פסיכומטרי אבל לא מתעכבים לגבי הציון. במקרה כזה- האם הייתם ממליצים לי להירשם לקורס פסיכומטרי מקצועי כדי לנסות בכל זאת להשיג ציון גבוה מאוד או שאם האפשרות של לימודים בחו"ל רלוונטית גם וכל ציון פסיכומטרי יאפשר לי להתקבל אז לוותר על קורס מקצועי ואולי ללמוד לבד עם ספרים?
מצד אחד רוצה להשאיר את כל הדלתות פתוחות אבל מצד שני הבנתי מחברים שלימודים עם קורס הם תקופה לא פשוטה בכלל שכל מה שאתה עושה זה לחרוש...
לתחילת העמוד
אלעד שווייצר (פסיכו) הצג רשימה נפתחת
מנהל פסיכו
מנהל  פסיכו
צלמית
מנהל הפורום

הצטרף: 02/מאי/2006
כתובת: תל אביב
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 18183
  ציטוט אלעד שווייצר (פסיכו) ציטוט  הגב למאמרתגובה קישור ישיר לפירסום זה פורסם: 09/אוקטובר/2014 ב- 19:31
היי שימי,
ראשית אתקן טעות חשיבתית אחת שיש לך - אתה חושב שאם תלמד בקורס תקבל ציון יותר גבוה מאשר אם תלמד עם ספרים. לא רק שזה לא נכון, אלא אפילו להפך - אם תלמד לבד תקבל ציון גבוה יותר מאשר אם תלמד בקורס.

זה נשמע קצת מוזר, אבל הסיבה היא פשוטה -
גם מי שלומד בקורס בעצם לומד לבד - 95% מהלימוד נעשים בבית, כשאתה עושה שיעורי בית ומתרגל ועושה מבחנים. ההבדל בין מי שלומד בקורס ומי שלומד לבד זה החלק של ההסבר - בקורס מדריך מסביר לך בכיתה ולבד אתה קורא את ההסבר מספר.
החיסרון הגדול בקורס הוא שאתה מבזבז זמן על שאלות של אחרים. אתה מתקדם בקצב של הכיתה, המדריך חייב להסביר ולהתאים את עצמו למכנה המשותף הנמוך בכיתה, והזמן שלך לא יעיל. כשאתה לומד לבד אתה מתמקד רק במה שחשוב לך ובמה שאתה חלש בו, כך הלימוד הרבה יותר אפקטיבי.

דרך אגב, כל ה"תיאוריה" הזו היא לא רק תיאוריה, היא מגובה בסטטיסטיקות ומחקרים של המרכז הארצי לבחינות והערכה (שאין לו אינטרס לפברק נתונים - הוא הגוף היחיד שחייב לפרסם את הציונים האמיתיים).

שנית, לגבי השאלה שלך - באופן אישי אני חושב שכדאי לתת צ'אנס לפני שמוותרים ועוברים ללמוד בחו"ל.

פסיכו - פסיכומטרי חינם!
לתחילת העמוד
AutoDidact הצג רשימה נפתחת
חבר חדש
חבר חדש


הצטרף: 17/יולי/2014
כתובת: נתניה
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 39
  ציטוט AutoDidact ציטוט  הגב למאמרתגובה קישור ישיר לפירסום זה פורסם: 11/אוקטובר/2014 ב- 17:09
חח אתה לא יודע כמה זה דבר מיותר קורס פסיכומטרי.
אם יש משהו שבאמת איך שהוא מועיל בקורסים ובאמת אתה יוצא מהשיעורים עם משהו, זה יסודות ועקרונות אלגבריים וידע בשביל הפרק הכמותי שגם הוא די אידיוטי מאחר שמלמדים לפי "שיטות", "טריקים" וזבל כזה, וככה לא לומדים מתמטיקה וזה בעיה גם ככה במערכת החינוך אבל עזוב אני לא אכנס לזה עכשיו.

חסוך לעצמך זמן ולמד לבד...
לתחילת העמוד
 הגב למאמר הגב למאמר

קפוץ לפורום הרשאות פורום הצג רשימה נפתחת



דף זה נוצר ב .141 שניות.
  Copyright © 2007 Psycho.co.il All rights reserved.