אלעד שלום,
אני אמור לקבל את הערכה שלכם בהמשך השבוע ובנתיים אני מכין לו"ז למידה במגבלות הלימודים ורציתי לדעת האם תוכל להסתכל עליו(הלו"ז עוד בחיתוליו) ולאמר לי האם המטרות שאני מציב הן ראליות(מבחינת כמות שאלות בנושא ומספר הנושאים שאני מקציב לעמי פר יום, כאשר כל יום אני מסיים את השאלות בתתי הנושאים שרשומים בלו"ז ולא ממשיך איתם ליום הבא).
בנוסף,
איך נכון לשלב את המילון? האם להקציב לו זמן משלו(במילולי אני פחות חלש באנלוגיות אבל כדי למקסם ציונים אני רוצה גם ללמוד את המילון) או ללמוד אותו "על הדרך"? איך בכלל ללמוד עם המילון? פשוט לקרוא את המילה והפירוש? כל עניין האסוציאציות נראה לי קצת מוזר...(עבדתי עם הביירוואש).
האם לעשות כמותי ואז מילולי ואז אנגלית או לשלב?
יש לי 139 באנגלית במבחן האמיתי וכל הסימולציות של הארצי מעל 140, האם לעבור גם על מילון האנגלית על היחידות היחידות ה"קשות" או על כולו?.
בברכה,
אלון
(בסוף כל יום אני עושה תרשים מספר כמה כמה של הייקיו+ תחקור, האם זה נכון או שעדיף לעשות אותם ישירות אחרי התרשימים מהספרים של פסיכו?)