1. אלעד, במילולי, מה אתה ממליץ לעשות קודם- את הנושאים החזקים (הבנת הנקרא) את הנושאים הקשים והמעצבנים שאסור לטעות בהם? (אנלוגיות והשלמ"ש) או את הקשים שכן מותר לטעות בהם? (היגיון)
2. בכמותי- לא הצלחתי ליישם את ההצעה שלך לזהות מה אני יכולה מייד לעשות ומה אני לא יכולה לעשות בכמותי. אפילו לקחתי סתם פרקים בכמותי וניסיתי לזהות, ואני לא מצליחה...זה תמיד נראה לי שאת הכל אני אצליח, אבל עובדה שאני לא כ"כ מצליחה..אז מה אתה אומר? מה לעשות?
3. שאלה 25 פרק 3, 7H – מה עושים כשרואים שאלה כזאת של אותיות ומספרים, איך מתחילים בכלל?
4. שאלה 16, פרק 4, 7H- כן להציב, לא להציב? מה עדיף?
5. שאלה 23, פרק 4, 7H, מה זאת אומרת "50% מחברי מועצה"? זאת לא טעות, נכון?
6. שאלה 22, פרק, 7H- למה תשובה 2 ולא 1?
7. שאלה 21, פרק 1, 2H- למה דווקא 2, זה לא דומה במבנה הלוגי לתשובות 1, ו-4?
ושוב, תודה מראש על העבודה המדהימה.....מה היינו עושים בלי פסיכו?! מה? מה?!