פסיכומטרי

  שאלות נפוצות שאלות נפוצות  חפש בפורום   לוח שנה   רישום משתמש חדש רישום משתמש חדש  התחבר [משתמש קיים] התחבר [משתמש קיים]

המבחנים בפסיכומטריקס אינם כלולים בערכה??

 הגב למאמר הגב למאמר
מחבר
  נושא חפש נושא חפש  אפשרויות הודעה אפשרויות הודעה
DAVIDD הצג רשימה נפתחת
חבר חדש
חבר חדש
צלמית

הצטרף: 12/יולי/2015
כתובת: ירושלים
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 15
  ציטוט DAVIDD ציטוט  הגב למאמרתגובה קישור ישיר לפירסום זה נושא: המבחנים בפסיכומטריקס אינם כלולים בערכה??
    פורסם: 21/יולי/2015 ב- 01:10
בתממותי, קניתי את ה"ערכה המושלמת לפסיכומטרי"(ספרים ווידיאו). ומתברר, שאופסס... היא לא כ"כ מושלמת. ב"תכנית הלימודים" אני נתקל בטקטיקת שיווק מכוערת במיוחד, שמבהירה לי באדישות מוחלטת שאני צריך לרכוש עוד שני ספרים ותוכנה בעלות לא מבוטלת של כמה מאות שקלים.
הרי ברור שמהשם "ערכת ספרים לפסיכומטרי" משתמע שהיא כוללת את כל הספרים הנצרכים למבחן או לפחות לתכנית הלימודים שמגיעה באותה ערכה.
אין שום בעיה שתמכרו עוד עזרים נוספים מחוץ לערכה, אבל ברור שכאשר אתם מוכרים ערכה שמתיימרת להכין אותי לפסיכומטרי מא' עד ת' אזי אתם לא יכולים להוציא ממנה חלקים אינטגרליים (ואם הם לא כ"כ אינטגרליים, אז למה הם בתכנית הלימודים?!).

אני חייב לציין שהספרים והווידיאו אכן ברמה גבוהה ואני די מרוצה מהם ואני חושב שקיבלתי תמורה הולמת למחיר הערכה, לכן התפלאתי לגלות את העובדה המתוארת לעיל.

בתקווה להבנה
לתחילת העמוד
אלעד שווייצר (פסיכו) הצג רשימה נפתחת
מנהל פסיכו
מנהל  פסיכו
צלמית
מנהל הפורום

הצטרף: 02/מאי/2006
כתובת: תל אביב
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 18183
  ציטוט אלעד שווייצר (פסיכו) ציטוט  הגב למאמרתגובה קישור ישיר לפירסום זה פורסם: 21/יולי/2015 ב- 03:17
היי דוד,
אתחיל בכך שהדבר האחרון שהתכוונו לעשות זה "טקטיקת שיווק מכוערת". אם יצא לך לדבר עם מישהו מאיתנו, בין אם כאן בפורום או בטלפון, היית יודע שהדבר האחרון שמתאים לנו לעשות זה לנסות לדחוף למישהו מכירות בדלת האחורית. אפילו להפך, קורה לא פעם שמישהו רוצה לקנות ואנחנו אומרים לו שהוא לא צריך והוא יכול להסתדר עם ספרים אחרים שיש לו. המטרה שלנו תמיד הייתה שתצליחו, ומכירת הספרים והעזרים האחרים הם כלי עזר למטרה הזו, ולא הם המטרה העיקרית.

לגבי תכנית הלימודים, ההסבר הוא פשוט, ונובע מחוסר זמן לעשות הכל ולהספיק הכל... אנחנו כל הזמן ממשיכים לפתח עוד ועוד חומרים. ברגעים אלה ממש אנחנו יושבים כאן וכותבים ספר חדש שאני מקווה שייצא בקרוב :)
ספר החיבור וספר המרתון הם תוספת לערכה. לא כולם צריכים אותם. הייתה לנו התלבטות אם להוסיף אותם לערכה ואז להעלות את מחיר הערכה (והערכה הנוספת ללימוד עצמי עולה הרבה יותר למרות שהיא פחות מקצועית לטעמנו), או להשאיר אותם לרכישה בנפרד. אני אתוודה שאני עדיין לא יודע מה עדיף...
בכל מקרה, את תכנית הלימודים כתבנו כאשר חשבנו להוסיף אותם לערכה, אך כרגע החלטנו להמתין עם זה מעט ועדיין לאפשר לרכוש אותם בנפרד למי שלא צריך. בינתיים, סיימנו לכתוב את התכנית החדשה והמפורטת ללימוד עצמי, והחלטנו להוציא אותה כך ולא להכין 2 גרסאות של התכנית - עם ובלי. כל דבר קטן לוקח זמן, ופיתוח חומר לוקח ה-מ-ו-ן זמן. כרגע מירב המשאבים שלנו מופנים לכתיבת הספר החדש ולשיפור הספרים הקיימים - הרחבת הסברים, הוספת שאלות ועוד.
ההסברים לחיבור בספר המילולי מספיקים בהחלט כדי להצליח בבחינה. ספר החיבור החדש נועד למי שצריך יותר עזרה בתחום הזה - הסברים מפורטים יותר עם הרבה דוגמאות, תרגול מובנה חלק אחרי חלק ולא רק כתיבת חיבורים. כך גם לגבי ספר המרתון כספר חזרה ותכנת הפסיכומטריקס - אפשר עם ואפשר בלי - זה תלוי ברמה של כל אחד ואחד.

בשורה התחתונה, לא מדובר בטקטיקת שיווק אלא במצב זמני בלבד. בקרוב כל הספרים יהיו זמינים לרכישה כערכה אחת (יקרה יותר כמובן), ויהיו גם ערכות נוספות עם ספרים חלקיים. בתכל'ס מבחינה כספית זה ייצא בדיוק אותו דבר - עם הספרים הערכה תהיה יקרה יותר ותעלה כמו הערכה עכשיו עם רכישת הספרים בנפרד.

אני שמח שאתה מרוצה מהספרים ומשיעורי הוידאו, ומקווה שתעזר בנו גם כאן בפורום בכל בעיה ושאלה, במיוחד בשאלות מתוך חומר הלימוד עצמו :)

בהצלחה!

אלעד
פסיכו - פסיכומטרי חינם!
לתחילת העמוד
 הגב למאמר הגב למאמר

קפוץ לפורום הרשאות פורום הצג רשימה נפתחת



דף זה נוצר ב .125 שניות.
  Copyright © 2007 Psycho.co.il All rights reserved.