בהמשך למה שאמרתי רציתי להראות לך את ההתפלגות של הטעויות במתכונת של לחמן "מבחן התוצאה 1"
כמותי- פרק אחד 0 טעויות פרק שני 4 טעויות :
טעות ראשונה שאלה מספר 6 גיאומטריה שאלה לדעתי קלה וטעות נבעה מחוסר תשומת לב במבחן.
טעות שניה שאלה 15 בגיאומטריה במבחן לא ידעתי איך לפתור
טעות שלישית שאלה 17 בפעולה מומצאת עליתי על הטריק טעות של מינוס.
טעות רביעית בגיאומטריה אופן חישוב לא נכון בדיעבד השאלה קלה.
זה נראה יומרני כל שאלה אני אומר שהיא היתה קלה אבל זה באמת לדעתי ככה ..לדעתי אני דווקא יותר טוב בגיאומטריה משאר הנושאים אז איך זה קורה ככה??
מילולי- פרק ראשון חמש פרק שני 2
פרק ראשון: 1 בהשלמת משפטים 1 בהגיון צורני אחד בשקרנים שתיים בהבנת הנקרא
פרק שני: אנלוגיה והבנת הנקרא..
מכאן נלמד שאני אמור להתמקד בעיקר בהבנת הנקרא אבל איך אפשר להשתפר בזה? בספרים של יואל גבע אני מצליח את הרוב כמעט אבל בלחמן אני מתעמתעם רמה אחרת לא ברורה בעליל..
אנגלית-
עשיתי פרק אחד - חמש טעויות (שזה נחשב פרק טוב עד עכשיו הכי טוב היה 4 פעם אחת)
מה שמעניין באנגלית שכמעט שארבעת הטעויות הם בהבנת הנקרא!
איך משפרים את זה? אולי במבחן הזה היה קצת בעית זמן אבל ממש טיפה...אבל העניין הוא שדווקא בנושא הזה באוגדן לא היה לי בעיה ופה נהיה בעיה...מה עושים??
אני מצטער על האריכות אם תחליט שלא לענות אבין!