פסיכומטרי

  שאלות נפוצות שאלות נפוצות  חפש בפורום   לוח שנה   רישום משתמש חדש רישום משתמש חדש  התחבר [משתמש קיים] התחבר [משתמש קיים]

חיבור

 הגב למאמר הגב למאמר
מחבר
  נושא חפש נושא חפש  אפשרויות הודעה אפשרויות הודעה
דני כהן הצג רשימה נפתחת
חבר חדש
חבר חדש
צלמית

הצטרף: 26/פברואר/2013
כתובת: תל-אביב יפו
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 4
  ציטוט דני כהן ציטוט  הגב למאמרתגובה קישור ישיר לפירסום זה נושא: חיבור
    פורסם: 26/פברואר/2013 ב- 20:11
שלום לכולם,
זוהי הפעם הראשונה שלי בפורום והייתי רוצה לבקש שתבדקו את החיבור שלי,
אני יודע שהוא לא מושלם אבל איני יודע מה אני צריך לשפר בכתיבת חיבור.


לקחתי את מטלת החיבור מכאן: https://www.nite.org.il/files/psych/psychometric_dec_2012.pdf




תאונות דרכים הן תופעה קשה וכואבת אשר גובות מספר רב של חיי אדם בשנה.
התאונות נובעות ממספר סיבות כגון: נהיגה בגילופין,דיבור בטלפון הסלולרי ונהיגה במהירות מופרזת. לאחרונה עלתה הצעת החוק שתחייב את חברות הסלולרי להעביר למשטרה באופן סדיר מידע על מיקומם של טלפונים סלולריים,על מנת לזהות האם הנהג המשתמש בפלאפון נוהג במהירות מופרזת. יש הטוענים כי הצעה זו פסולה מכל וכל בשל היותם מהווה פגיעה אנושה בדמוקרטיה ואילו אחרים גורסים כי היא כלי הכרחי להתמודד עם בעיית תאונות הדרכים. אני מסכים עם הצעת החוק ולכך מספר טעמים.


תאונות הדרכים גובות חיי אדם מידי שנה. בשם הזכות לחיים ובטחון יש לפעול על מנת לצמצם ככל הניתן תופעה זו ולכך משתמשת הצעת החוק. האחרונה תיצור הרתעה בקרב הנהגים. הידיעה של הנהגים שמישהו עוקב אחריהם תגרום להם להיות זהירים יותר בכביש ולנהוג במהירות המתאימה על פי חוק. יתרה מזאת, ההצעה עשויה לצמצם תופעות מסוכנות נוספות, כגון אכילה ודיבור בטלפון בזמן הנהיגה. הנהגים יודעים שעליהם לשמור על מהירות מסוימת ולכן ימנעו מהסחות דעת,דבר שיצמצם את מספר התאונות.



בניגוד לטענה יהיו מי שיטענו שהצעת החוק פסולה ובטלה. לטענתם,ההצעה מהווה פגיעה בבסיס הדמוקרטי ובזכות לפרטיות. על פי הזכות לפרטיות לכל אדם הזכות לחיות את חייו מבלי שיחשוש מחדירה לפרטיותו. החדירה באה לידי ביטוי במעקבים,הזנות סתר ובפרסום מידע על חייו של האדם. בעקבות הצעה זו המשטרה תדע את מיקומו של כל אדם בכל רגע ורגע ותעקוב אחריו כדי לגלות האם נוהג במהירות מופרזת. יתרה מזאת המידע הודות מיקום האזרחים עלול לפול לידיים זדוניות שיעשו שימוש לרעה במידע. לא ניתן להבטיח את חסינותה של המערכת המשטרתית בפני פריצות. אומנם החוק אכן פוגע בזכות לפרטיות,אך פגיעה זו נעשית בשם הזכות לחיים ובטחון. בחיי היום יום, אנו עדים לכך שבקרב בין זכויות אילו ידה של הזכות לחיים היא על העליונה. הדבר בא לידי ביטוי כאשר מאבטחים בודקים את תיקי המבקרים בקניון. הבדיקה פוגעת בפרטיותם אך כדי להבטיח שלא יוכנסו דברים עוינים עלולים לסכן את ביטחון הציבור הבדיקה מתבצעת.



מכל הנאמר לעיל ניתן להסיק כי הצעת החוק היא ראויה והכרחית כדי להתמודד עם תאונות הדרכים,בעיה אשר מכה בכולנו,על אף הפגיעה בפרטיות.

נערך ע"י דני כהן - 26/פברואר/2013 ב- 20:18
לתחילת העמוד
אלעד שווייצר (פסיכו) הצג רשימה נפתחת
מנהל פסיכו
מנהל  פסיכו
צלמית
מנהל הפורום

הצטרף: 02/מאי/2006
כתובת: תל אביב
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 18183
  ציטוט אלעד שווייצר (פסיכו) ציטוט  הגב למאמרתגובה קישור ישיר לפירסום זה פורסם: 27/פברואר/2013 ב- 09:54
היי דני,
אנחנו לא בודקים חיבורים אבל יכול להיות שחלק מהגולשים יעירו את הערותיהם.
פסיכו - פסיכומטרי חינם!
לתחילת העמוד
 הגב למאמר הגב למאמר

קפוץ לפורום הרשאות פורום הצג רשימה נפתחת



דף זה נוצר ב .172 שניות.
  Copyright © 2007 Psycho.co.il All rights reserved.