פסיכומטרי

  שאלות נפוצות שאלות נפוצות  חפש בפורום   לוח שנה   רישום משתמש חדש רישום משתמש חדש  התחבר [משתמש קיים] התחבר [משתמש קיים]

שיעורי בית

 הגב למאמר הגב למאמר
מחבר
  נושא חפש נושא חפש  אפשרויות הודעה אפשרויות הודעה
ak47474 הצג רשימה נפתחת
חבר בכיר
חבר בכיר


הצטרף: 16/יולי/2014
כתובת: **
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 156
  ציטוט ak47474 ציטוט  הגב למאמרתגובה קישור ישיר לפירסום זה נושא: שיעורי בית
    פורסם: 05/אוגוסט/2014 ב- 21:08
אלעד שלום,
אני לומדת בקורס ובמהלך שיעורי הבית נתקלתי בבעיה שאולי אם אשאל תהיה "שאלת קיט-באג" ולכן אני מעדיף לעשות זאת כאן.
אני לא ממש מבין איך לעשות בצורה טובה תחקור של השיעורים שלי, למשל בS.C עשיתי את שיעורי הבית ואח"כ עברתי על התשובות והפתרונות המלאים, האם אתה חושב שזה מה שיבטיח בסיכוי גבוה שלא אטעה שוב? האם אתה ממליץ על דרך אחרת/נוספת "לתחקר" את שיעורי הבית(בכל הנושאים)?
שאלה נוספת היא האם מלבד שיעורי הבית ושיעורי בית נוספים שנותן המדריך האם אתה ממליץ על עבודה נוספת עצמאית בשלב זה של הקורס(לעשות עמודים בספר מבלי שניתנה הוראה, האם זה יעזור או יפגע בסדר הלמידה)? אני מעוניין לקבל ציון גבוה, כדי להתקבל לרפואה.
סליחה אם חפרתי.
לתחילת העמוד
אלעד שווייצר (פסיכו) הצג רשימה נפתחת
מנהל פסיכו
מנהל  פסיכו
צלמית
מנהל הפורום

הצטרף: 02/מאי/2006
כתובת: תל אביב
מצב מקוון: מנותק
מאמרים: 18183
  ציטוט אלעד שווייצר (פסיכו) ציטוט  הגב למאמרתגובה קישור ישיר לפירסום זה פורסם: 05/אוגוסט/2014 ב- 21:42
היי אלון,

ראשית, הדרך לדעת מה המצב האמיתי שלך היא לבדוק מול השאלות האמיתיות של המבחנים הפסיכומטריים ולא מול השאלות בספרים. לצערי, חלק מהשאלות בספרים לא תואמות מספיק את המבחן, לא ברמת השאלות, לא בניסוח, לא בתשובות האחרות (המסיחים) וכדומה. לכן, כדי לדעת איפה אתה עומד, קח פרק או שנים לדוגמה ממבחני פסיכומטרי אמיתיים ישנים יותר ופתור אותם.

שנית, בנושא של השלמת משפטים באנגלית מעבר על התשובות לא מספיק, מכיוון ששאלות אלו בודקות בעיקר את השליטה שלך באוצר מילים. אם לא ידעת כמה מילים בתרגול בספר זה לא אומר שלא תדע בבחינה, ולהפך - זה שפתרת נכון בספר לא אומר שתפתור נכון בבחינה - יש כאן גם גורם לא קטן של מזל.

בשורה התחתונה, אלא אם כן אתה שולט ב-99% באוצר המילים באנגלית, כדאי לך להמשיך ולשנן את המילון באנגלית. אם המצב שלך באנגלית לא טוב (50% פלוס מינוס) אז אתה בכלל צריך לעשות חזרה על כל הנושא, ולאו דווקא מעבר על התשובות בספר יעזור לך. אתה צריך לעבוד חזק יותר על המילון, וגם אולי לתרגל שאלות ברמה מעט נמוכה יותר כדי להיכנס לזה. קשה לי להמליץ בלי לדעת באמת מה המצב שלך.

אם אתה רוצה רפואה - אתה חייב לתרגל כמה שיותר. לא מומלץ להתחיל לתרגל דברים שעדיין לא למדת, אלא אם כן אתה חזק בנושא, למשל בגיאומטריה אין שום סיבה לא לתרגל הלאה - אין חוקים חדשים שהמציאו לפסיכומטרי. כדאי לקחת ספרים נוספים מחברים ולתרגל כמה שיותר את הנושאים שכבר למדתם בכיתה, או נושאים שאין באמת מה ללמד (אנגלית, מילולי, גיאומטריה, חלקים באלגברה...)
אפשר גם לקנות ספרי פסיכומטרי יד שניה או לקנות ספרים שלנו - מה שנח לך ומה שלא יעלה לך יותר מידי כסף. בספרים שלנו אגב, בסוף כל נושא יש מקטע של "שאלות קצה" שמיועדות במיוחד לתלמידים ששואפים לציון גבוה.

בההצלחה!

פסיכו - פסיכומטרי חינם!
לתחילת העמוד
 הגב למאמר הגב למאמר

קפוץ לפורום הרשאות פורום הצג רשימה נפתחת



דף זה נוצר ב .172 שניות.
  Copyright © 2007 Psycho.co.il All rights reserved.